جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قول سیف برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 536287
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: چنانچه رئیس کل بانک مرکزی در مورد حل دوماهه مشکل سپرده گذاران مؤسسات مالی بدقولی کند تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به جریان می‌افتد.
قول سیف برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی
 به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی قول داده تا ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی همچون آرمان و کاسپین مرتفع شود.

وی افزود: چنانچه سیف در این رابطه بدقولی کند و مشکلات سپرده گذاران این مؤسسات تا یکی دوماه آینده مرتفع نشود تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به جریان می‌افتد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: پیش از این تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در مجلس کلید خورد که با توجه به قول‌ها و وعده‌های رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی، تحقیق و تفحص موقتاً متوقف شد تا نتیجه کار مشخص شود.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: ظرف چند روز گذشته طرحی برای حل مشکل سپرده‌گذاران از سوی رئیس کل بانک مرکزی ارائه شده و سیف گزارشی را در مورد اقدامات انجام شده ارائه کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *