چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

انتصابات جدید سردار غیب پرور در سازمان بسیج

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب: 536171
مسئولان جدید سازمان بسیج هنرمندان، بنیاد روایت، معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج، جانشینی قرارگاه جوادالائمه (ع) و معاونت تعلیم و تربیت بسیج معرفی شدند.
انتصابات جدید سردار غیب پرور در سازمان بسیج
به گزارش جهان نيوز، صبح امروز (چهارشنبه ۴ مرداد) و با حضور سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان جدید برخی از معاونت‌ها و قشرهای بسیج معرفی شدند و از زحمات مسئولان سابق تقدیر و تشکر شد.
بر اساس این گزارش، «احسان محمدحسنی» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان و بنیاد روایت معرفی شد و از زحمات «غلامرضا منتظری» تقدیر به عمل آمد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محرابی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شد و سردار آزادی که تا پیش از این، معاونت فرهنگی و اجتماعی را عهده‌دار بود، جانشین سردار فضلی در قرارگاه جوادالائمه (ع) شد. این قرارگاه در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین دسمی نیز از معاونت تعلیم و تربیت بسیج تودیع و به عنوان مشاور و دستیار ارشد رئیس سازمان بسیج معرفی شد. مسئولیت معاونت تعلیم و تربیت بسیج نیز حجت الاسلام و المسلمین جیحون عهده‌دار شد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *