جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واعظی: دولت با تمام وجود ازسپاه پشتیبانی می کند

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب: 536170
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: دیگر در وزارت ارتباطات نیستم، اما در دولت جدید خواهم بود.
واعظی: دولت با تمام وجود ازسپاه پشتیبانی می کند
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد حضورش در کابینه دوازدهم، اظهار داشت: مسئولیت ها را رئیس جمهور باید تعیین کند.

وی تاکید کرد: در وزارت ارتباطات نخواهم بود، اما در دولت هستم.

واعظی در پاسخ به این سوال که خبرهایی مبنی بر واگذاری پست ریاست دفتر رئیس جمهور به شما محول شده است، گفت: صحبت هایی با بنده برای ادامه کارم در دولت شده و من در دولت هستم؛ اجازه دهید رئیس جمهور در این مورد اطلاع رسانی خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در پاسخ به سوالی در مورد ملاقات رییس جمهور با فرماندهان ارشد سپاه و نتایج و دلایل این دیدار خاطرنشان کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی در ایران است و همواره دولت و همه نظام نگاهشان به سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی مخلص بوده است.

وی افزود :  البته به طور طبیعی ممکن است در شلوغی انتخابات حرفهایی هم زده شود که باید آنها را تمام شده بدانیم زیرا اگر قرار باشد دولت 4 سال کشور را اداره کند مگر می شود هماهنگی و همکاری بسیار نزدیکی بین دولت وسپاه نباشد ؟

واعظی تصریح کرد : ما وظیفه خود می دانیم هر طور که می توانیم به سپاه کمک کنیم و انتظار و نیاز هم داریم که سپاه به دولت کمک کند لذا فکر می کنم این دیدارها اتفاقات طبیعی بعد از انتخابات است که رقابتها کنار گذاشته می شود و رفاقتها برای کار در کشوری که اطرافش این همه نا امنی است شروع شود.

وی در پایان تاکید کرد : سپاه خط مقدم جبهه است و دولت با تمام وجود ازسپاه  پشتیبانی می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *