جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
نماینده مردم تفرش در مجلس:

بازنشستگان اصلاحات در دولت یازدهم مدیر و استاندار شدند

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب: 535623
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس با انتقاد از مدیریت قدیمی بازنشستگان فرتوت در سیستم مدیریتی کشور تاکید کرد: بازنشستگان دولت اصلاحات در دولت یازدهم مدیر و استاندار شدند.
بازنشستگان اصلاحات در دولت یازدهم مدیر و استاندار شدند
به گزارش جهان نيوز، سید محمد حسینی با اشاره به تعیین کابینه دولت دوازهم اظهار داشت: در این روز‌ها با توجه به نزدیک شدن به مراسم تحلیف رئیس جمهور و شروع دولت دوازدهم یکی از مسائلی است که همه‌ مسئولان و مقامات و رسانه‌های کشوری به آن می‌پردازند گمانه زنی‌ها درباره کابینه جدید است.

وی افزود: امسال و آینده کشور با توجه به چشم اندازی که در برنامه‌های ششم توسعه ترسیم شده نشان از یک هدف‌گذاری بسیار خوب دارد و رسیدن به رشد 8 درصدی نیازمند یک جهش همه جانبه در تمامی حوزه‌های کشور از جمله حوزه اقتصادی است و پاسخ دادن به دغدغه‌های مقام معظم رهبری به ویژه حوزه اشتغال و تقویت سطح معیشت مردم و مباحث فرهنگی و سیاست‌های داخلی و خارجی می‌تواند نشان از یک حرکت موفق به سمت دولت دوازدهم باشد که خواسته نظام، مقام معظم رهبری و مردم کشور است.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور باید با همراهی و پاسخ به حضور میلیونی مردم در 29 اردیبهشت دقت بیشتری در انتخاب کابینه‌ای که قرار است تشکیل شود داشته باشد تا بتوانیم کشور را بر اساس چشم انداز 20 ساله به نقطه هدف هدایت کنیم.

حسینی ادامه داد: کابینه دولت یازدهم خود تجربه‌ای برای تشکیل دولت دوازدهم است، حضور افراد باتجربه و در استفاده از افردی که دارای توان مدیریتی در کشور بوده و از سن‌هایی برخوردار باشند که با پختگی، توان انجام کار را با شرایطی که رقم می‌خورد داشته باشند.

وی بیان کرد: امروز وقتی رشد شاخص‌های کلان را در کشور بررسی می‌کنیم هر لحظه که توانسته‌ایم مدیران لایق و توانمند داشته باشیم، رشد خوبی را در اکثر حوزه‌ها شاهد بوده‌ایم و تاثیر آن در سطح کلان سبب ارتقای جایگاه ایران شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر امروز اعتقاد داریم که شاخص‌های سلامت در کشور و داشتن رتبه بالا در دنیا در این زمینه را داشته‌ایم همه نشان از توان مدیریتی تیم حوزه بهداشت و درمان است.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر استفاده از  مدیران لایق و توانمند در سطح استان‌ها است که باید به آن پرداخته شود؛ در دولت یازدهم هم یکی از مورد‌هایی که به آن پرداخته شده است بحث استاندارانی بود که در دولت اصلاحات براساس اتفاق‌های رخ داده آن‌ها بازنشسته یا بازنشسته پیش از موعود شده‌اند و در دولت یازدهم دوباره بکارگیری شده‌اند.

وی افزود: در برخی استان‌ها استفاده از نیروهای بازنشسته یا دوباره برگشته به کار بعد از 8 سال و دوری از مسائل کاری یکی از چالش‌های بزرگ مدیریت استان و دولت یازدهم بود که نیاز است در این زمینه رئیس جمهور دقت نظر بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور با توجه به 4 سال تجربه باید نیرو‌های جوان و متخصص و فعالی که در این مدت با تفکرات دولت و همراهی با دولت همراه بوده‌اند استفاده کند که بتوانیم شادابی و نشاط را در بین مدیران استانی و مدیریت‌های استانی  مشاهده کنیم.
وی بیان کرد: تجربه‌های فراوان این افراد لایق و توانمند در کشور به وفور یافت می‌شود و ما باید امروز با دقت فراوان بتوانیم از این نیرو‌ها استفاده کنیم و نشاطی را در حوزه جوانان و اندیشمندان خود ایجاد کنیم و امیدواریم که بتوانند در عرصه‌های مدیریت کلان کشوری حضور پیدا کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مواردی که امروزه می‌توانیم بیان کنیم حضور زنان در کابینه و عرصه‌های مدیریتی است که نیاز است به این قشر هم پرداخته شود و از زنان توانمند در مدیریت‌های کشور استفاده شود تا بتوانیم شاهد بروز چهره‌های سیاسی در این حوزه از بانوان توانمند باشیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *