جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

توصیه های موسوی لاری به شهردار جدید

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 535378
نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری گفت: شهردار جدید تهران باید لباس خدمت به تن کند و قبای ریاست جمهوری نپوشد.
توصیه های موسوی لاری به شهردار جدید
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدعبدالواحد موسوی‌لاری درباره تغییر در سازوکار شورای عالی سیاستگذاری اصلح‌طلبان، اظهار داشت: در هر دوره‌ای بعد از انتخابات کارگروهی را از نظر ساختاری و روش انجام کار، مأمور ارزیابی راه طی شده می‌کنیم تا نقاط قوت و ضعف را ببیند و برای آینده پیش‌بینی کند.

نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: این کارگروه نظر همه کسانی را که در استان‌ها و تهران هستند، می‌گیرد و هر تغییری که لازم باشد براساس این ارزیابی انجام خواهد شد. اقدامات این کارگروه به تازگی آغاز شده و هنوز به نتیجه نرسیده‌ است.

وی درباره شفافیت روند انتخاب شهردار تهران، اضافه کرد: انتخاب شهردار جزء اختیارات شورای شهر است و هر مکانیزمی که اعضای شورا در نظر می‌گیرند، برای رسیدن به نیرویی کارآمد است.موسوی لاری تاکید کرد: تلاش شورای شهر برای انتخاب فردی است که توانایی انجام کار را داشته باشد و بتواند به وظایفش عمل کند.

نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری  با بیان اینکه شهردار تهران باید لباس خدمت به تن کند و قبای ریاست جمهوری نپوشد، خاطر نشان کرد: شهردار بعدی شهر تهران باید باری از دوش مردم بردارد و  مشکلات  را حل و روند گذشته را اصلاح کند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *