شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۵

«ژن آقازادگی» پسر عارف

شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 535025
آقازاده محمدرضا عارف به تازگی گفته است موفقیت‌های وی از جمله در ورود شرکت آفریقایی MTN به ایران بدلیل ژن خوب و خون پدر و مادرش است.
«ژن آقازادگی» پسر عارف

به گزارش جهان نيوز، پسر محمدرضا عارف در گفتگویی اظهار داشته است: « هرکسی که توانایی داشته و به نقطه‌ای رسیده، حتما استعدادهایی داشته؛ در این استعدادها بحث وراثت و ژن وجود دارد.»
وی سپس در توضیح این ژن برتر خود یا به عبارت بهتر «ژن آقازادگی» و دستاورد آن می‌گوید: « من در سن ۲۴ ۲۵ سالگی یک شرکتی را از آفریقای جنوبی که هیچ کس نمیشناخت، و همه میگفتند مگر آفریقایی‌ها می‌توانند، و همه دنبال شرکت‌های اروپایی بودند، با بضاعت خودم رفتم و با شرکت مذاکره کردم و به ایران آوردم.»

وی در پاسخ به سوال مجری که چگونه یک جوان ۲۴ ساله می‌تواند این کار را انجام دهد: «MTN خوابش را هم نمی‌دید که به ایران بیاید. هرکسی ادعا بکند که حمیدرضا عارف بدون توانایی های خودش و فقط با تکیه بر پدرش کاری را انجام داده است من حاضرم در هر رشته‌ای که خواست باهاش مناظره کنم. بالاخره این خون می‌رسد، همینطوری که نمی‌شود کسی ادعا کن من اصل و نسب دارم، من افتخار می‌کنم که این توانایی‌ها از یک «ژن خوب» ، از دو خون خوب هم از طرف مادر و هم از طرف پدر آمده است.»

منبع:مشرق
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینکه با بضاعت یک جوان 25 ساله بتوان پای شرکتهای خارجی را به ایران باز کرد بیشتر شبیه یک فیلم هالیوودی است که در آن فیلم همه چیز امکان پذیر است.
باشه تو فقط بواسطه ژن خوب و بضاعت مالی جوان 25 ساله توانستی.لاک پشت ها هم پرواز میکنند.
اگر از 15 سالگی هم کار کرده باشی میشود 10 سال . به عبارتی 120 ماه و اگر ماهی یک میلیون هم کنار گذاشته باشی میشود 120 میلیون. الان تو سال 96 برو با 120 میلیون پای یک شرکت خارجی دیگر را فقط بواسطه عرضه و ژن خوب و با 120 میلیون به ایران باز کن.
من هم اگر بابام مدیر یک سازمان دولتی بود پای مایکروسافت و گوگل را به ایران باز میکردم. البته به ژن و وراثت ربطش نمیدادم بلکه به روابط ربطش میدادم و با گردن کلفتی از قدرت حرف میزدم.
به خدا مردم میفهمند. اگر صداشون در نمیاد فکر نکن درست میگی بزار رو حساب اینکه مردم شاید از دیدن این اظهار نظرات آقازادگی مابانه نمیدانند چی پاسخ بدهند.
کورش
Iran, Islamic Republic of
خوب شد انقلاب شد وگرنه این ژن ها و خون های خوب به هدر می رفتند. هرچند بعضی ها براشون فرق نمی کنه چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب. چون در هر صورت به آن چه می خواستند می رسیدند.
Netherlands
عجب ژنی داره باباد، به معدن گفت مکان توریستی?
حامد
Iran, Islamic Republic of
این آقازاده ظاهرا بحث ژن را با امکانات اشتیاه گرفته اند . یکی نیسن بپرسد اخه مرد حسابی اگه پول بلیط هواپیما و هتلت رو بابایی برایت فراهم نکرده بود و شرکت آفریقایی به اعتبار پدرت تحویلت نمیگرفت ؟.... ژن خوب کیلویی چند ؟
Iran, Islamic Republic of
با مدرک کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه امیرکبیر دو ساله دنبال کارم و دارم درجا میزنم و افسرده شدم

الان فهمیدم مشکلم از کجاست

ژنم خوب نیست