پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

راهکار مقابله با زیاده‌طلبی آمریکا از نظر لارگانی

سخنان اخیر روحانی درباره بدعهدی آمریکایی‌ها جای خرسندی دارد/دولت در مقابل زیاده طلبی آمریکا توان خود را بر ظرفیت‌های داخل کشور منعطف کند
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 534705
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: دولت در مقابل زیاده طلبی آمریکا و هم پیمانانش، همه توان خود را بر ظرفیت‌های داخل کشور منعطف کند.
راهکار مقابله با زیاده‌طلبی آمریکا از نظر لارگانی

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره بدعهدی آمریکایی‌ها، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هم بارها بدعهدی و عدم اعتماد به آمریکایی‌ها را مورد تاکید قرار دادند.
وی افزود: رئیس‌جمهور هم روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، اشاره کرد که اقدامات آمریکایی‌ها با روح و متن برجام در تعارض است. در این سخنان اشاره شد که آمریکای عهدشکن نمی‌تواند مدعی ثبات، حقوق بشر و قانونگرایی باشد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: رئیس‌جمهور به این نکته هم اشاره کرد که «هر تحریم جدید آمریکا با پاسخ متناسب ملت ایران مواجه خواهد شد» که جای خوشحالی و خرسندی است چرا که دولتمردان هم به این نکته اذعان کردند که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.
موسوی لارگانی همچنین یادآور شد: سخنان اخیر دولتمردان به ویژه روحانی نشان داد که ایران به تمامی تعهدات برجامی خود پایبند بوده است اما غربی‌ها فقط نقض عهد کردند . همین سخنان به نوعی زمینه انسجام ملی را فراهم می‌آورد.
وی در خاتمه لزوم ایستادگی دولت و سایر قوا در مقابل بدعهدی‌های آمریکا را مورد تاکید قرا داد و گفت: دولت باید ضمن ایستادگی و مقابله به مثل با آمریکا در مقابل زیاده طلبی آمریکا و هم پیمانانش، همه توان خود را بر ظرفیت‌های داخل کشور منعطف کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *