پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

جلسات‌مان‌را برای‌انتخابات مجلس‌یازدهم‌آغاز کرده‌ایم

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 534415
حبیبی گفت: ما امروز در جلساتمان بررسی‌های خود را برای انتخابات مجلس یازدهم آغاز کرده‌ایم تا ببینیم چه تمهیداتی را باید بیاندیشیم.
جلسات‌مان‌را برای‌انتخابات مجلس‌یازدهم‌آغاز کرده‌ایم
به گزارش جهان نيوز؛ محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات  حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی می‌گفت ما بدنبال دولت و مجلس حزبی هستیم، اظهار داشت: از حدود 15 سال پیش یکی از ماموریت‌های ما در حزب موتلفه اسلامی این شد که حزب را در سطحی متعالی قرار بدهیم.
حبیبی خاطرنشان کرد: اول اینکه بنیان‌های فکری و ایدئولوژیک حزب را تقویت کنیم زیرا حزبی که مبنای فکری محکمی نداشته باشد همواره در معرض انشقاق و تفرق قرار دارد. دوم اینکه باید به این دو سوال پاسخ بدهیم که اداره کشور چگونه و با چه کسانی میسر خواهد شد.
وی افزود: برای تقویت بنیان‌های فکری موتلفه اسلامی باید با آموزش‌ها و ارتباطاتی که بوجود می‌آوریم این مهم را محقق سازیم و برای پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان کشور را اداره کرد هم باید بصورت کارشناسی شده همراه با یک برنامه‌ریزی مدون، به شناسایی افراد مجرب و توانمند بپردازیم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حزب موتلفه عملا از 15 سال پیش راهش را به سمت این نقطه تنظیم کرد که باید در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا نیروهایی داشته باشد که بتوانند اثرگذار بوده و اگر روزی تصدی قوه مجریه را هم برعهده گرفت، توانایی معرفی افرادی توانمند در سطوح مختلف مدیریتی کشور را داشته باشد.
حبیبی در ادامه گفت: روال ما در حزب موتلفه اسلامی این است که پس از پایان هر انتخاباتی، شورای انتخابات‌مان را برای دوره بعدی ولو دو یا سه سال آینده باشد تشکیل می‌دهیم؛ بنابراین ما حزبی نیستیم که فقط در ایام انتخابات فعال باشیم.
وی با بیان اینکه ماموریت ما بعنوان یک حزب دینی این است که زمینه را برای پیاده شدن احکام الهی فراهم سازیم، خاطرنشان کرد: اگر قرار است احکام الهی در پهنه جغرافیایی کشور پیاده شود، ما باید در قوه مقننه، مجریه و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری موثر داشته باشیم تا بتوانیم به تحقق این مهم کمک کنیم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: اگر کسی با نیت تحقق احکام الهی در پهنه جمهوری اسلامی نماینده مجلس یا وزیر بشود، کاری مقدس انجام داده اما اگر پست وزارت می‌گیرد تا برای خود، خانواده و فامیلش بهره‌ای دنیوی فراهم کند، گناهی نابخشودنی مرتکب شده است.
حبیبی گفت: حرکت ما برای حضوری موثر در تمام شئون مملکت و قوا با این نیت که به پیاده شدن احکام الهی کمک کنیم ادامه پیدا خواهد کرد. بعنوان مثال ما امروز در جلساتمان بررسی‌های خود را برای انتخابات مجلس یازدهم آغاز کرده‌ایم تا ببینیم چه تمهیداتی را باید بیاندیشیم.
وی با بیان اینکه یکی از لوازم تحقق جمهوریت نظام، توسعه و تعمیق تحزب در کشور است، تصریح کرد: ما امیدواریم چند حزب قدرتمند در کشور بوجود بیاید و این احزاب با یکدیگر به رقابت برنامه‌ای و مدیریتی بپردازند تا از این طریق بتوانند رای مردم را بگیرند.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *