شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعتراض جلودارزاده به سهم خواهی از رئیس جمهور

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 534307
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: دیدار روحانی با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به شرطی مفید است که اصل بر سهم خواهی و گرفتن پست نبوده و همه به دنبال ورود مهره های خود به دولت نباشند.
اعتراض جلودارزاده به سهم خواهی از رئیس جمهور
به گزارش جهان نيوز؛ جلودارزاده در خصوص دیدار رئیس جمهور با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: افراد و گروه های سیاسی حرف هایی دارند که قبل از تشکیل کابینه نظرات خود را اعلام کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورای سیاست گذاری یک جریان سیاسی است و باید بتواند نظر خود را اعلام کند این شورا در جریان انتخاب آقای روحانی تلاش کرده و امروز برای خود این حق را قائل است که در خصوص کابینه مذاکره کرده و مشورت بدهد.
عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: اینگونه دیدارها باعث نزدیکی دیدگاه های دولت و دست اندرکاران سیاسی خواهد شد که به نفع کشور است.
وی تصریح کرد: این دیدارها به شرطی مفید است که اصل بر سهم خواهی و گرفتن پست نبوده و همه به دنبال ورود مهره های خود به دولت نباشند. کابینه دوازدهم باید بر اساس شایسته سالاری، مدیریت درست و پرتلاش بودن شکل بگیرد. کابینه دوازدهم باید با رئیس جمهور هماهنگ بوده و شرکت سهامی نباشد.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *