پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
حجت‌الاسلام رئیسی در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه:

رئیسی:مراقب باشیم دشمنی که ازدر بیرون کردیم ازپنجره وارد نشود

سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 534200
تولیت آستان قدس رضوی با بیان ابعاد مختلف نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی گفت: باید مراقب باشیم دشمنی را که از در بیرون کردیم از پنجره وارد نشود.
رئیسی:مراقب باشیم دشمنی که ازدر بیرون کردیم ازپنجره وارد نشود

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه ایمان، علم و دانش، شناخت دقیق ظرفیت ها وآمادگی برای خطر کردن، از جمله مولفه‌های قدرت است، گفت: ملتی که ایمان و دانش را توامان داشته باشد قدرتمندتر است.
وی با بیان اینکه توانمندی نیروهای مسلح موجب بهت و حیرت دنیا شده است، افزود :آمادگی برای خطر کردن یکی از مولفه‌های قدرت است و امروز نیروهای مسلح مومن و انقلابی  ما آمادگی دفاع از کشور و نظام اسلامی را دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه مجاهدان خداپرست آماده خطر کردن هستند، افزود: اگر اهل خطر کردن باشیم، در آن قدرت و توانمندی را می‌یابیم.
وی با بیان اینکه ولایت برای انسان والاترین نعمت است، گفت: اگر نعمت ولایت را نداشته باشیم هیچ تفاوتی بین ما با سایر ملت‌های جهان نخواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه یادآور شد: ممکن است جامعه‌ای اسلامی نباشد اما پیام حق‌خواهی و عدالت خواهی و مقابله با ظلم را دریافت و از آن استفاده کند. ما عدالتخواهی را به عنوان یک ارزش به جوامع معرفی می‌کنیم.
تولیت آستان قدس رضوی در  بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت موضوع "استقلال" نزد ملتها، اظهار داشت: فلسطین کنونی با حضور مجاهدان و مردم تعیین کننده است، همچنین امروز لبنان اسیب ناپذیر است  چرا که با وجود تقسیم بندی مختلف مولفه‌های قدرت را یافته است.
وی با بیان ابعاد اهمیت بازدارندگی در کشور و استفاده از علم، دانش و تجهیزات روز برای ارتقای توان نیروهای مسلح یاد آور شد: نقاط اقتدار باید تقویت شود و در این زمینه نباید به هجمه‌ها توجه کنیم.
تولیت آستان قدس رضوی  با اشاره به نقش ممتاز نیروی زمینی سپاه در ارتقای امنیت کشور گفت: نیروی زمینی سپاه در اوج قله ایثار و گذشت، می‌درخشد. امید است روز به روز بر توانمندی مجموعه ارزشمند و انقلابی سپاه و نیروی زمینی آن افزوده شود.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان ابعاد مختلف نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی گفت: باید مراقب باشیم دشمنی را که از در بیرون کردیم از پنجره وارد نشود.

منبع:تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *