جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احضار زنجانی برای صحت ادعای سایر متهمان

سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 534136
رئیس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران درباره احضار بابک زنجانی به شعبه 28 و اینکه آیا زیبا حالت منفرد هم احضار شده است؟گفت: فقط زنجانی آن هم برای روشن شدن ادعای متهمان احضار شد.
احضار زنجانی برای صحت ادعای سایر متهمان
به گزارش جهان نيوز؛ قاضی مقیسه در جمع خبرنگاران در خصوص روند رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی گفت: این پرونده بعد از تایید حکم اعدام بابک زنجانی و نقض احکام دو متهم به شعبه 28 ارجاع شد.
وی افزود: رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده آغاز شده و هم اکنون مشغول استماع دفاعیات متهمان هستیم.
مقیسه گفت: حکم مقتضی را بعد از رسیدگی به دفاعیات صادر می کنیم.
وی تصریح کرد مورد به مورد کیفرخواست را باید متهمین دفاع کنند و ما هم طبق قانون موظفیم دفاع کنیم و بعدا تصمیم لازم گرفته می شود.
رئیس شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران در خصوص احضار بابک زنجانی به شعبه 28 و اینکه آیا زیبا حالت منفرد هم احضار شده است؟گفت: فقط زنجانی و آن هم برای روشن شدن موضوع مورد ادعای متهمان احضار شد؛ وگرنه مسئله خاصی نیست و حکم این فرد تایید شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که زنجانی در راستای پرداخت مبالغ همکاری کند و اموال بیت المال بازگردد.
مقیسه گفت: با این فرد هیچ کاری در رابطه با پرونده نداریم مگر ادعایی که افراد مطرح می کنند و مسئولان امر باید در مورد این فرد تصمیم بگیرند و امیدواریم در بازگرداندن اموال کمک کنند.
وی در خصوص غیر علنی شدن جلسات آینده طبق خواسته متهم ردیف دوم گفت: این موضوع بررسی می شود.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *