جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
حجت‌الاسلام سالک:

اعضای کابینه باید مردمی و غیراشرافی باشند

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 533985
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: یکی از مطالبه‌های اساسی مردم از کابینه دوازدهم مردمی بودن آنهاست و انتظار می‌رود که آقای رئیس‌جمهور در انتخاب اعضای کابینه به این مطالبه جدی و اساسی مردم توجه داشته باشد.
اعضای کابینه باید مردمی و غیراشرافی باشند

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه، کابینه دولت دوازدهم باید بر اساس نیازهای کشور و مردم از دولت انتخاب شود، گفت: یکی از مطالبه‌های اساسی مردم از کابینه دوازدهم مردمی بودن آنهاست و انتظار می‌رود که آقای رئیس‌جمهور در انتخاب اعضای کابینه به این مطالبه جدی و اساسی مردم توجه داشته باشد.
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رنج می‌دهد و دولت باید با انتخاب کابینه کارآمد مشکلات اقتصادی را برطرف کند، تصریح کرد: مدیران و مسئولانی می توانند مشکلات اقشار ضعیف و متوسط جامعه را درک کنند که خود از بخش متوسط جامعه باشند و کسانی که حقوق‌های نجومی می گیرند و زندگی نجومی دارند به هیچ عنوان نمی توانند شرایط مردمی که در وضعیت اقتصادی نابسامانی هستند را درک کنند.
سالک گفت: مردم انتظار دارند وزرا و مسئولان کشور از مردم باشد و در بین مردم زندگی کنند و کسانی که زندگی اشرافی دارند و درآمدها و نوع زندگیشان با مردم متفاوت است نمی توانند مسئولانی شایسته برای نظام اسلامی باشند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *