جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
حسینی خبر داد؛

احتمال برگزاری مجمع ملی فوق العاده جبهه مردمی

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 533844
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی با یک نگاه تحولی با بازسازی و تقویت خود ،کار را استمرار می‌بخشد و هیچ وقفه‌ای در کار جبهه ایجاد نخواهد شد.
احتمال برگزاری مجمع ملی فوق العاده جبهه مردمی
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمشرق، سیدمحمد حسینی عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری هجدهمین جلسه شورای مرکزی این جبهه به ریاست حجت‌الاسلام رحیمیان به تشریح جزئیات این نشست پرداخت و اظهار داشت:مطابق روال هر هفته  اخبار و رخدادهای روز مطرح و مهمترین آن مورد بررسی قرار گرفت، از این رو تحولات دانشگاه آزاد و ترمیم هیأت امنای این دانشگاه که با تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی مشغول کار شده‌اند و آقای رهبر را به عنوان رئیس انتخاب کرده‌اند مورد استقبال اعضای شورای مرکزی جبهه قرار گرفت.

حسینی همچنین افزود: در این جلسه خبرمربوط به برخورد  قضائی با تخلفات حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور نیز مطرح شد .وی تاکید کرد: از اینکه قوه قضائیه تسلیم جوسازی‌ها و فشارها نشود و با هر فردی در هر موقعیتی بر اساس قانون و شرع برخورد کند، حمایت می‌کنیم و باید از این مسئله خرسند باشیم.

وی درباره بررسی ساختار جبهه مردمی و برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: چون بعد از انتخابات لازم بود یک بازنگری در فعالیت‌های جبهه صورت گیرد و ادامه کار شفاف و روشن باشد از این جهت در چندین جلسه نقاط ضعف و قوت و افق های آینده فرا روی جبهه مطرح شد تا بر اساس آن راهبردها و برنامه های عملیاتی تعیین و مشخص شود.

حسینی تصریح کرد:  جبهه مردمی با یک نگاه تحولی  با بازسازی و تقویت خود ،کار را استمرار می‌بخشد و هیچ وقفه‌ای در کار جبهه ایجاد نخواهد شد واز آنجا که رویکرداصلی جبهه مردمی ایجاد انسجام وتقویت وحدت  و هم افزائی نیروهای انقلاب است در این دوره برای جذب همه افرادو جریان ها که پیش از این به هر دلیل با جبهه همراه نشدند تلاش خواهد شد.

وی بر همین اساس تاکید کرد:‌ کمیته‌های تخصصی جبهه در تهران فعالیت خود را به طورمضاعف ادامه خواهند داد و با رصد و تحلیل اتفاقات درکشور و عملکرد قوا و دستگاه های مختلف ،دیدگاه‌های خود را مبتنی بر نقد سازنده بیان خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در جلسه آینده به  جمع‌بندی نسبتا جامعی از این مسئله خواهیم رسید، درباره برگزاری مجمع سالانه جبهه مردمی گفت: ضرورت داشت قبل از انتخابات دو مجمع برگزار شود و طبیعی است که باید به صورت سالانه مجمع برگزار شود اما اگر احساس شود که برگزاری مجمع فوق‌العاده نیاز است بر اساس اساسنامه هیچ منعی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: هنوز برای برگزاری مجمع ملی فوق العاده جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته است البته ما یک نشست 600 نفره را برگزار کردیم اما هنوز برگزاری مجمع ملی قطعی نشده است اما احتمال برگزاری آن ظرف ماه‌های آینده وجود دارد تا با نشاط بیشتری فعالیت خود را پیش ببریم.

حسینی یادآور شد: در حال حاضر  آسیب‌شناسی از فضای فعلی کشور و مهمترین  برنامه‌های آینده  جبهه  در دستور کار است  تا انشاء الله با آمادگی   بیشتر وهدفمندی بهتری پیش برویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *