جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حمله سایت حامی روحانی به عارف

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 533757
اختلافات درون گروهی اصلاح‌طلبان بالا گرفته و محمدرضا عارف یک سوی این جدل‌هاست.
حمله سایت حامی روحانی به عارف
به گزارش جهان نيوز؛ اختلافات درون گروهی اصلاح‌طلبان بالا گرفته و محمدرضا عارف یک سوی این جدل‌هاست؛ برخی به دفاع از او و عملکردش در میانه دعوا هستند و برخی در نقد عملکرد او و البته همراه با تهمت سهم‌خواهی به محمدرضا عارف. حسام‌الدین آشنا اولین کسی بود که صریحاً به عارف تهمت سهم‌خواهی از کابینه زد و حالا «قهرمان سکوت‌های منفعلانه» لقبی است که سایت انتخاب، از حامیان جدی روحانی به عارف می‌دهد و حتی رأی سال 94 او در انتخابات مجلس را زیر سوال می‌برد: «رأیی که عارف در تهران آورد و البته اگر چهره محبوبی سرلیست اصلاح طلبان بود بیش از 2میلیون رأی می‌آورد را باید به حساب اعتبار رهبر اصلاحات نزد مردم گذاشت نه قهرمان سکوت‌های منفعلانه.» و بعد سلسله سؤالاتی را از عارف می‌پرسد که عملاً کل هویت سیاسی عارف را زیر سؤال می‌برد.
سؤالاتی از این قبیل که «- گرایشات سیاسی ایشان قبل از پست گرفتن در دولت اصلاحات، به‌عنوان رئیس دانشگاه تهران چه بوده است؟ آیا ایشان جزو مدیران دو زیست نبوده‌اند؟ آیا حضور ایشان در ستاد انتخاباتی رقیب خاتمی در سال ٧٦ صحت دارد؟ این را که برخی نمایندگان مجلس ششم اصرار دارند که عارف در جلسات همواره تأکید می‌کرده نمی‌داند اصلاحات را با سین می‌نویسند یا صاد، تأیید می‌فرمایند؟ در طول هشت سال دولت اصلاحات مشخصاً غیر از دریافت پست و حقوق و مزایا، چه هزینه‌ای در دوران سخت سال‌های ٧٧ تا ٨٤ داده‌اند؟ در دورانی که اصلاح‌طلبان متحمل هزینه‌های گزاف شدند، چرا جریان مقابل به ایشان با وجود قرار گرفتن در حساس‌ترین پست‌ها نازک‌تر از گل نگفته است! آیا صحت دارد که تلاش جنابعالی باعث القایتان در دولت احمدی‌نژاد شد تا این بار در لباس اصولگرا، معاون اول احمدی‌نژاد شوید؟! و این احمدی‌نژاد بود که دست آخر زیر بار نرفت و در هفته‌های نخست، حکم به برکناری وی داد؟! یکبار برای همیشه در مورد فعالیت‌های اقتصادی فرزند شریف خود شفاف‌سازی کنند، حقیقت ابهاماتی که در مورد قرارداد ام تی آن و برخی فعالیت‌های دیگر وجود دارد چیست؟، علت انصراف ایشان قبل از تأیید صلاحیت در انتخابات مجلس چه بوده است؟» و ... در نهایت هم این گزاره را مطرح کرده که « هدف نهایی عارف حذف جهانگیری برای 1400 و طرح خود است.»
در این سو هم روزنامه آفتاب یزد که سایت انتخاب آن را در خدمت عارف می‌داند و فعال رسانه‌ای‌اش را میرزابنویس و کیف کش پسر عارف می‌داند، به همراه روزنامه آرمان به دفاع از عارف برخاسته و جنگ ادامه دارد... به نظر می‌رسد سکوت منفعلانه‌ای که اعتراض سایت انتخاب را برانگیخته، در مورد این حملات هم توسط عارف اتخاذ شده و او شخصاً و جدا از رسانه‌هایش حداقل تاکنون جوابی به این حملات نداده است.
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *