پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
وحدتی در تشریح جلسه کمیسیون اجتماعی:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی شد

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 533686
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی شد

به گزارش جهان نيوز، محمد وحدتی‌هلان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: در ابتدا طرح بیمه کارگزاران کشاورزی بررسی شد.
وی با اشاره به اینکه مخالفان و موافقان طرح بیمه کارگزاران کشاورزی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی به بیان نظرات خود پرداختند، افزود: طرح مذکور چندی پیش به علت ایراد شورای نگهبان مبنی بر بار مالی زیاد به دولت رد شد و بر این اساس احتمال دادیم که شورای نگهبان باز هم این طرح را رد کند، به همین دلیل رأی‌گیری نکردیم تا در ابتدا راهکاری برای کاهش بار مالی این طرح پیدا کنیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان  با دعوت از تعدادی از مدیران کانون‌های بازنشستگی کشوری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت،‌ گفت: قرار بود از ابتدای سال 96 همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار دولت قرار بگیرد، اما دولت تاکنون این برنامه را عملیاتی نکرده و معلق نگه داشته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *