شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
حسنخانی:

بررسی شکایت خانواده‌های شهدای «منا»

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 533672
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از بررسی شکایت خانواده‌های شهدای «منا» در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.
بررسی شکایت خانواده‌های شهدای «منا»

به گزارش جهان نيوز، محمدرضا امیرحسنخانی نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به نشست عصر امروز(یکشنبه 25 تیر) کمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه امروز با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت شکایت خانواده‌های شهدای منا درباره پرداخت نشدن دیه این شهدا از سوی سعودی‌ها بررسی شد.
وی با بیان اینکه تاکنون دیه‌ای از سوی سعودی‌ها به خانواده شهدای منا پرداخت نشده است، ادامه داد: شرکت‌های بیمه‌ای داخلی مبلغی را به خانواده شهدای منا پرداخت کرده‌اند.
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از بررسی نحوه اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی در سال جاری در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و اظهار داشت: مقرر شد در جلسه‌‌ای دیگر در کمیسیون درباره تضامینی که عربستانی‌ها درباره اعزام حجاج ایرانی داده اند جمع‌بندی صورت گیرد.
نماینده مردم طبس در مجلس با بیان اینکه در بخش دیگری از نشست امروز مسئولان بانک مرکزی و صدا وسیما حضور داشتند، اضافه کرد: بانک مرکزی و صدا وسیما بر این اعتقاد هستند که به دلیل وجود قانون خاص برای این دو مجموعه خودشان باید حسابرسی بر دخل و خرج خود داشته باشند که مقرر شد در جلسه‌ای دیگر درباره این موضوع بحث شود.
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: اگر به این جمع‌بندی نرسیم که حسابرسی در دخل و خرج بانک مرکزی و صدا وسیما از طریق حسابرسان این مجموعه یا سازمان حسابرسی کل کشور انجام شود استفساریه‌ای تنظیم و در صحن علنی پارلمان آن را مطرح می‌کنیم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *