جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آخرین وضعیت توهین کنندگان به رییس جمهور

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 533653
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه ناجا می‌توانست در همان روز قدس با توهین کنندگان برخورد کند گفت: در هر صورت هنوز در مرحله رسیدگی است و کیفرخواست صادر نشده است.
آخرین وضعیت توهین کنندگان به رییس جمهور
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در خصوص آخرین وضعیت پرونده توهین کنندگان به رییس جمهور گفت: نبروهای انتظامی می توانستند همانجا اقدام کنند چون موضوع در خیابان بود.وی افزود: برخی افراد را اسم بردند که اینها در آن زمان توهین کرده‌اند اما نشانی از منزل آنها ندادند برخی هم چهره شان را شناسایی کردند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در هر صورت هنوز در مرحله رسیدگی است و کیفرخواست صادر نشده است.
وی همچنین در مورد پرونده املاک شهرداری گفت: تعدادی از این املاک قراردادشان فسخ شد، برخی مبالغ بازگردانده شد، از ١٨٥ نفر تحقیق شد پرونده در حال بررسی است و هنوز به دادگاه نرفته است.

اژه ای در پاسخ به سوال دیگری درباره کپی برداری از مدارک علمی و اینکه برخی رسانه ها در خصوص کپی برداری مدرک دکتری رییس جمهور مدارکی و مطالبی را منتشر کردند و اینکه قوه قضاییه وورد کرده است یا خیر گفت: باید شاکی خصوصی داشته باشد و اگر هم داشته باشد، در صلاحیت دادگاه روحانیت است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کی به ...ها وتوهین های رییس جمهور به مردم را رسیدگی میکنه