جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
وکس:

ترامپ مورد تمسخر ایرانیان قرار گرفت+ تصاویر

پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 533001
سایت وکس گزارشی از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور «ترامپیسم 2017» در تهران منتشر کرد.
ترامپ مورد تمسخر ایرانیان قرار گرفت+ تصاویر

به گزارش جهان نيوز، پایگاه اینترنتی سایت خبری وکس در گزارش اخیر خود نوشت: صحبت‌های ضد آمریکایی در ایران پس از چند ماه سکوت نسبی، بار دیگر آغاز شده است. این بار  سیاست‌های دولت جدید آمریکا مورد نقد شدید قرار گرفته و توییت‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، سوژه مناسبی برای این منظور فراهم کرده است. عملکرد ترامپ در این مدت به گونه‌ای بود که کار تمسخر را برای منتقدان آمریکا در ایران بسیار آسان کرد.

سایت وکس: ترامپ مورد تمسخر ایرانیان قرار گرفت+ تصاویر

سایت وکس در ادامه به برپایی نمایشگاه کاریکاتور «ترامپیسم 2017» در تهران اشاره کرد و نوشت: در این نمایشگاه می‌توان انواع مختلف کاریکاتور از رئیس جمهور آمریکا را از یک بچه شیرخوار گرفته تا یک خوک مشاهده کرد. کاریکاتورهای ترامپ در خیابان‌ها و سایت‌های اینترنتی ایران نیز در حجم وسیع قابل مشاهده هستند. 

سایت وکس: ترامپ مورد تمسخر ایرانیان قرار گرفت+ تصاویر

وکس در ادامه نوشت: نگرانی‌ها در ایران بر سر تهدیدات مطرح شده از جانب ترامپ از بین رفته است. آنها این بار مستقیما رئیس‌جمهور آمریکا را هدف قرار داده‌اند. در نمایشگاه اخیر کاریکاتور ترامپ، از حدود 1500 تصویرگر دعوت شد نقاشی‌هایی در تمسخر ترامپ به نمایشگاه ارائه دهند.
جالب آنکه در نمایشگاه ترامپیسم تهران، 1600 اثر از کارتونیست‌های 74 کشور جهان به نمایش گذاشته شد و 4 هنرمند آمریکایی نیز در آن شرکت کردند که از آثار دو نفر آنها در بخش کارتون شایسته تقدیر شد!

سایت وکس: ترامپ مورد تمسخر ایرانیان قرار گرفت+ تصاویر

منبع:باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *