جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
«حق اوقات فراغت» تبعیض نیست؟

شرایط رسیدن به پست‌های ارشد مدیریتی از زبان دختر صفدرحسینی+عکس

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 532892
دختر صفدر حسینی در توئیت‌های تازه خود عنوان کرده است که دولت روحانی بایستی بدون تبعیض جنسیتی از حضور جوانان در کابینه خود در کنار مدیران با تجربه استفاده کند.
شرایط رسیدن به پست‌های ارشد مدیریتی از زبان دختر صفدرحسینی+عکس

به گزارش جهان نيوز، فاطمه حسینی، نماینده اصلاح‌طلب تهران و فرزند صفدر حسینی اخیرا در صفحه توئیتر خود به شرایط رسیدن به پوست‌های ارشد مدیریتی اشاره کرده است.
وی در یکی از توئیت‌های قابل تأمل خود نوشته است:‌ « راه رسیدن به جایگاه‌های ارشد مدیریتی باید عاری از سنگلاخ‌های #تبعیض_جنسیتی باشد. #کابینه_دولت.»



همچنین این نماینده مجلس در توئیتی دیگر بیان کرده است: « حضور #جوانان ممتاز و خلاق در کنار مدیران کارآمد در سمت‌های ارشد مدیریتی راه‌گشای انتقال تجارب مدیریتی به نسل سوم انقلاب است. #کابینه_دولت»



فرزند صفدر حسینی درحالی از شرایط عادلانه رسیدن به جایگاه ارشد مدیریتی و از حضور جوانان درسمت‌های ارشد مدیریتی سخن می‌گوید که شبهه‌هایی در خصوص بسته شدن لیست امید در انتخابات ۹۴ توسط اصلاح‌طلبان مطرح است.




«الهه کولایی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره رانتی بودن اعضای لیست امید به «آنا» اعلام کرده است: «به هر حال افرادی که از امکان مالی و ارتباطات خوبی برخوردارند و چنین امکاناتی برای آنها فراهم است، قطعا نسبت به بقیه افراد شانس بیشتر و بهتری برای حضور در همه لیست‌های انتخاباتی دارند.» وی دربخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت:«همیشه پول و قدرت در حوزه سیاست تاثیرگذار هستند. برخی کاندیداها از طریق رانت وارد لیست امید شدند و من این مساله را تکذیب نمی‌کنم.»
بسته شدن لیست رانتی و پولی بعد از لیست امید در انتخابات سال ۹۴ در سال ۹۶ هم اتفاق افتاد و از برخی از اعضای شورای شهر چهارم همچون «فاطمه دانشور» برای حضور در لیست اصلاح‌طلبان شورا درخواست پول شد که وی در این خصوص گفت: « دو میلیارد ندادم از لیست امید خط خوردم!»
فاطمه حسینی در حالی از عدالت سخن می‌گوید که وی در برابر خبر افشای فیش حقوق نجومی پدرش که شامل تسهیلاتی مانند حق اوقات فراغت فرزندان هم می‌شد، نه تنها سکوت اختیار کرد بلکه از تریبون مجلس نیز سوء استفاده شخصی کرد و بیانیه‌ای در حمایت از فعالیت مالی خانواده خود قرائت کرد. این در زمانی بود که وزیر ارتباطات به مجلس آمده بود و دستور کار مجلس بررسی موضوعات مربوط به وزارتخانه «محمود واعظی» بود.
فاطمه حسینی در زمان نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شعار خود را مبارزه با تعیض و بی‌عدالتی عنوان کرد و گفت: «من می‌خواهم نماینده نسلی باشم که زندگی شاد و پر امید حق مسلم آنان است نه بی‌کاری،‌ تبعیض و بی‌عدالتی ...»

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"زنان فرهیخته، متخصص و ممتاز"

حالا خود ایشون کدامیک از اینها هستند !!؟؟