جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سردار جزایری:

شکست داعش درموصل؛شکست آمریکاست

سربازان اجاره‌ای آمریکا از سوریه و یمن هم رانده می‌شوند
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب: 532660
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اتفاقی که در بیرون راندن سربازان اجاره‌ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد، در سوریه و یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.
شکست داعش درموصل؛شکست آمریکاست

به گزارش جهان نيوز، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به آزادسازی شهر موصل از لوث وجود گروه تروریستی داعش تأکید کرد: مردم منطقه در برابر هرگونه تجاوزگری مقابله کرده و دشمن را در هر اندازه‌ای که باشد، سرکوب خواهند کرد.
وی افزود: اتفاقی که در بیرون راندن سربازان اجاره‌ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد، در سوریه و یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.
جزایری تصریح کرد: تروریسم خشن منطقه چیزی جدای از جنگ نیابتی آمریکا نیست و لذا شکست تروریست‌ها از بخش‌های عمده عراق و به خصوص موصل، شکست آمریکا در منطقه به حساب می‌آید و این یعنی پیروزی مقاومت.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آزادی موصل به عنوان مقر اصلی تجزیه و دگرگونی‌های کشورهای مستقل منطقه، ناقوس مرگ را برای طرح‌ها و نقشه‌های تجزیه‌طلبانه آمریکا و حامیان منطقه‌ای آنها با صدای بلند به گوش جهانیان رساند.
چزایری در پایان با تبریک پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق بر داعش و سایر گروه‌های تروریستی در موصل، این موفقیت را سرآغاز پیروزی‌های بزرگ‌تر و حرکت در جهت حفظ و تمامیت این کشور بزرگ دانست.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *