جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
کوچکی‌نژاد:

9میلیارد وام برای30 نفر بدون ضابطه از بانک سرمایه

سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 532499
رئیس هیئت تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: حدود ۳۰ نفر از بانک سرمایه ۹ هزار میلیارد تومان وام خارج از ضوابط و به صورت مشکوک‌الوصول دریافت کرده‌اند.
9میلیارد وام برای30 نفر بدون ضابطه از بانک سرمایه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، جبار‌ کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در تشریح جلسه هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: در این جلسه گزارش اولیه این هیئت درباره بانک سرمایه برای اعضاء قرائت شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برای تدوین جزئیات و گزارش نهایی تفحص از بانک سرمایه از وزیر آموزش و پرورش و همچنین مسئولان ذیربط برای حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات دعوت به عمل بیاید.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه براساس  گزارش‌های  اولیه در روند تفحص از بانک سرمایه  نشان می‌دهد که منابعی از بانک خارج شده و بازگشتی نداشته، ادامه داد: عدم بازگشت این منابع موجب شده که امروز صندوق ذخیره فرهنگیان که یکی ازسهامداران این بانک است با مشکلاتی مواجه شود.

 کوچکی‌نژاد درباره بخشی از جزئیات گزارش اولیه از تفحص بانک سرمایه، گفت: حدود 30 نفر از این بانک 9 هزار میلیارد تومان وام خارج از ضوابط و به صورت مشکوک‌الوصول دریافت کرده‌اند.وی اظهار داشت: اطلاعات افرادی که وام‌های خارج از ضوابط دریافت کرده‌اند در اختیار قوه قضائیه قرار داده شده و در همین راستا عده‌ای بازداشت و عده‌ای با قرار وثیقه آزاد هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت كنه اونايي رو كه باوجود سپرده گذاري به مدت 6ماه براي 15 ميليون وام با كلي ضامن بازم بازي در ميارن تا با رشوه كارتو راه بندازن يه وام 15 ميليوني بده بزني به زخم زندگيت و براي اين آقايون دولا راست هم ميشن مملكت .... نداره فقط دزدي و خفقان...