جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رئیس سازمان حج به عربستان می‌رود

دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 532303
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از سفر رئیس سازمان حج و زیارت به عربستان برای بررسی آخرین وضعیت حج امسال خبر داد.
رئیس سازمان حج به عربستان می‌رود

به گزارش جهان نيوز، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، با بیان اینکه روز گذشته (یکشنبه 18 تیر) مسئولان سازمان حج و زیارت در این کمیسیون حضور یافته و گزارشی از روند برگزاری مراسم حج به اعضا کمیسیون ارائه کردند، گفت: تضامین لازم از سوی سعودی‌ها برای برگزاری حجی آرام برای زائران ایرانی داده شده است.
وی تصریح کرد: در صورتی اعزام حجاج به سرزمین وحی انجام می‌شود که عزت و کرامت ایرانیان حفظ شود که در همین راستا بوده که شورای عالی امنیت‌ملی به بحث حج ورود پیدا کرده است.
نماینده مردم قزوین از سفر حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت به عربستان برای بررسی آخرین وضعیت اعزام حجاج به عربستان و تضامینی که سعودی ها برای برگزاری این فریضه الهی به ایران داده اند، خبر داد و افزود: این سفر هفته آینده انجام می‌شود.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه این کمیسیون پیگیر مسائل حج است، اظهار داشت: قطعاً در صورت لزوم از مسئولان سازمان حج دعوت به عمل می‌آید تا گزارشاتی را درباره اعزام حجاج به سرزمین وحی به نمایندگان ارائه کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *