يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۱

بهترین استراتژی تغییر نظام ایران است!

دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 532282
جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل می گوید که تهران معضل اصلی آمریکا در خاورمیانه است و بهترین پاسخ برای این معضل تغییر نظام این کشور است.
بهترین استراتژی تغییر نظام ایران است!
به گزارش جاهن نیوز، فارس به نقل از ورلد نیوز گزارش داد، جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل و از چهره های ضدایرانی و حامی منافقین در تازه ترین اظهارات خود علیه ایران گفته است که آمریکا یک معضل اساسی در خاورمیانه دارد و آن تهران است.
 
 
وی افزود: اما در حال حاضر آمریکا یک رئیس جمهور دارد که این تهدید را درک می کند. برای اولین بار طی 8 سال گذشته من میتوانم بگویم که رئیس جمهور آمریکا به طور کامل مخالف حکومت ایران است. 

وی تاکید کرد؛ احساس رئیس جمهور در این زمینه درست است و او این را شفاف گفته است. وی در طول رقابتهای انتخاباتی مخالفت خود را با
توافق هسته ای به طور کامل اعلام کرده است.

وی میگوید که رفتار و اهداف ایران تغییر نکرده است بنابراین
تغییر نظام ایران بهترین پاسخ است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت ایالات متحده تروریستی امریکا تصور نموده اند که خیلی نیرومند هستند و هر کاری بخواهند با هر کشوری می توانند انجام دهند . اما این را نمیدانند که در ایران سناریو هایی برای تغییر ساختار نظام سیاسی ایالات متحده و همچنین فرو پاشی اتحاد ایالتها در امریکا از یکدیگر وجود دارد و همچنین فیلمنامه هایی از جمله {اصلاح امریکا} اماده تبدیل به فیلم سینمایی برای نشان دادن این تحولات در امریکا اماده است که در صورت گزافه گویی امریکاییها تبدیل فیلم شود تا انها را سر جای خود بنشاند