جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سجادی: دولت دوازدهم کابینه بازنشسته‌ها نباشد

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 532102
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دولت دوازدهم نباید همانند دولت یازدهم، دولت بازنشسته‌ها نباشد؛ مردم انتظار دارند وزرای جوان، کارآمدو البته با تجربه‌ی روی کار بیایند.
سجادی: دولت دوازدهم کابینه بازنشسته‌ها نباشد
به گزارش جهان نيوز به نقل  از تسنیم، سید کمال‌ سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه، دولت دوازدهم با رای اکثریت مردم برگزیده شده و این اکثریت شامل تمام سلایق می‌شود، گفت: دولت دوازدهم نباید جناحی، باندی بوده و تنها یک جریان خاص سیاسی را شامل شود.

وی با بیان اینکه، دولت یازدهم دولتی بود که اکثریت آن را اصلاح‌طلبان تشکیل می‌دادند، افزود: آقای رئیس‌جمهور می‌داند که معمول است در تمام دنیا، رؤسای جمهور در دور دوم هم پیروز می‌شوند مگر اینکه استثنای باشد لذا بهتر است همه شرایط را به درستی درک کرده و خواست مردم که همان رفع مشکلات اقتصادی است را دنبال و از حاشیه‌روی پرهیز کنند.

سجادی، حرکت در چارچوب نظام و قانون اساسی را مطالبه جدی مردم از دولت دوازدهم دانست و تصریح کرد: امیدواریم دولت دوازدهم همانند دولت یازدهم، کابینه بازنشسته‌‌ها نباشد؛ مردم انتظار دارند وزرای جوان، کارآمدو البته با تجربه‌ی روی کار بیایند که از حداقل توان جسمی برای مدیریت وزارت‌خانه خود برخوردار باشند این هنر نیست که دولت بخواهد افرادی‌که بارها آزموده شده‌اند را مجدد برای وزارت خانه‌‌ها انتخاب کند چرا که ما نیروهای جوان کارآمد فراوانی داریم که می‌توانند وزرات‌خانه‌ها را به درستی مدیریت کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین گفت: بهتر است رئیس‌جمهور محترم از همه گروه‌های سیاسی در کابینه استفاده کند چرا که  حدود 40 درصد مردم که به ایشان رای نداده‌اند هم حق دارند در مدیریت کشورشان سهیم باشند و اینطور نیست که رئیس‌جمهور منتخب تنها رئیس‌جمهور کسانی باشد که به او رای داده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *