شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
حاجی دلیگانی مطرح کرد

دولت در معرفی کابینه «کارآمدی» را اصل قرار دهد

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب: 532021
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه دولت رسما از مجلس برای ترکیب کابینه مشورت نگرفته است، گفت:انتظار می رود کابینه دوازدهم بر اساس کارآمدی و شایستگی به مجلس معرفی شود.
دولت در معرفی کابینه «کارآمدی» را اصل قرار دهد
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، دولت هیج مشورتی با مجلس شورای اسلامی درباره ترکیب کابینه دولت دوازدهم نداشته است، گفت: اینکه دولت محترم قصد مشورت با مجلس را برای کابینه ندارد، امری مثبت تلقی نمی شود؛ انتظار این است که دولت محترم با نمایندگان مجلس که نمایندگان مردم هستند درباره دغدغه های اساسی مردم و ترکیب کابینه مشورت و رایزنی داشته باشد.

وی گفت: اینکه می گوییم دولت درباره کابینه با مجلس رایزنی نکرده منظورمان مذاکره با مشورت رسمی است و شامل رایزنی با افراد پشت پرده نمی شود؛ ممکن است دولتی ها با برخی افراد و نمایندگان مجلس درباره کابینه دوازدهم گفت وگوهای مخفیانه داشته باشد اما اینکه رسماً از مجلس برای ترکیب کابینه مشورت گرفته نشده است.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: امیدواریم ترکیب کابینه بر اساس نیازهای کشور باشد نه مطالبه برخی جریان های سیاسی. مشکلات اقتصادی کشور مردم را نگران کرده و انتظار می رود کابینه دوازدهم بر اساس کارآمدی و شایستگی به مجلس معرفی شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *