جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توصیه‌های انتخاباتی آیت‌الله جوادی به مسئولان

جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 531688
آیت الله جوادی آملی گفت: جلوی معطل شدن مردم در صفوف انتخابات گرفته شود.
توصیه‌های انتخاباتی آیت‌الله جوادی به مسئولان

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با استان تهران در محله «احمدآباد» دماوند اظهار داشت: اقدامات انجام شده در استان تهران مثبت است، اما ما باید تلاش کنیم که در انجام امور و کارها از کامل به اکمل برسیم.وی سپس به برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم رضایت‌بخش بود، اما با همراهی و همفکری باید جلوی معطل شدن مردم در صفوف اخذ رأی را گرفت و هرچه بهتر این مشکل را برطرف کرد.
آیت الله جوادی آملی با بیان این که امروز جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگر به وحدت نیازمند است، افزود: امروز بیگانگان از هر طرف در انتظار حمله و دشمنی با ملت ما هستند و برای حفظ نظام و کشور باید وحدت را حفظ کنیم.
این مرجع عالی قدر جهان تشیع سپس به توصیه های اخلاقی پرداخت و گفت: بدترین دشمن انسان، غرور و خودخواهی است، قرآن محور اصلی زندگی را مؤدت و رحمت معرفی می‌کند و کشور بیش از هر زمان نیازمند مودت و محبت است.
 بر اساس این گزارش، آیت الله جوادی آملی، بیش از ۳ دهه است که در محله « احمد آباد» دماوند، اقامت تابستانی دارد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *