جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
اشرفی اصفهانی در همایش فصلی خانه احزاب

دولت ۱۲می‌تواند مقدمه‌ای برای دولت ۱۳باشد

هر ضعف و سستی در دولت آینده ما را به دولت احمدی‌نژاد بر می‌گرداند
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 531587
رئیس هیأت بدوی بررسی و رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت آینده باید متفاوت با دولت یازدهم باشد و به عبارتی کابینه قوی و کارساز شکل بگیرد چرا که دولت دوازدهم می‌تواند مقدمه‌ای برای دولت سیزدهم باشد.
دولت ۱۲می‌تواند مقدمه‌ای برای دولت ۱۳باشد

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیأت بدوی بررسی و رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری صبح امروز (پنجشنبه) در همایش فصلی خانه احزاب در وزارت کشور اظهار داشت: من مفتخرم که اولین کسی بودم که در حزب جمهوری اسلامی با حکم آیت‌الله بهشتی منصوب شدم اما به علت مشکلاتی که در کرمانشاه پیش آمد من با ایشان ملاقات و از حزب جدا شدم.
وی به اهمیت احزاب و تحزب‌گرایی در جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: آنقدر این حزب جمهوری اسلامی مهم که مرحوم آیت‌الله هاشمی بارها می‌فرمودند حضرت امام دستور داده‌اند از وجوهات شرعی برای تشکیل حزب استفاده شود.
رئیس هیأت بدوی بررسی و رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در همین رابطه افزود: بنده هم به همراه پدر شهیدم یک بار شرفیاب حضرت امام شدیم و از ایشان برای تأسیس دفتر حزب درخواست داشتیم و آن موقع برای دفتر حزب 20 هزار تومان نیاز بود که امام دستور این مبلغ را دادند.
حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی با اهمیت دانستن حزب و خانه احزاب تصریح کرد: خانه احزاب در زمان دولت اصلاحات خیلی کارساز بود اما دولت نهم و دهم که کشور را ویران کرد، احزاب را هم به سوی نابودی کشاند. بنابراین این خانه احزاب باید به جایگاه بالا و در حد انتظار مردم موقعیت بالا و کارساز داشته باشد.
وی خطاب به حسین علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور که در این همایش حضور داشت، گفت: به آقای روحانی بفرمائید مردم در انتخابات نقش بسزایی داشتند و رأی بینظیری به ایشان دادند بنابراین روحانی مردم را فراموش نکند.
رئیس هیأت بدوی بررسی و رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری می‌گوید که دولت آینده باید متفاوت‌تر از دولت یازدهم باشد یعنی دولت دوازدهم دارای کابینه قوی و کارساز باشد و مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل کند به عبارتی دولت دوازدهم باید مقدمه‌ای برای دولت سیزدهم باشد.
اشرفی اصفهانی اظهار امیدواری کرد: الحمدولله شورای شهر و مجلس هماهنگ با دولت است و مردم نیز در انتخابات رأی بالایی به آقای روحانی دادند بنابراین هر ضعف و سستی در دولت دوازدهم، ما را به دولت گذشته بر می‌گرداند و یک دولت همچون دولت احمدی‌نژاد روی کار خواهد آمد و اوضاع را خراب و ویران می‌کند.
وی بر این باور است که اگر جای روحانی بود به درب تک تک خانه‌های مردم می‌رفت و از آنها تقدیر می‌کرد.
رئیس هیأت بدوی بررسی و رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری  به برخی حاشیه‌ها در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر اشاره و اظهار کرد: مسائلی که در روز قدس که باید نماد وحدت و یکپارچگی باشد و حاشیه‌ها در نماز عید فطر در خور شأن این افراد بود که به روحانی زدند. من وقتی آن صحبت‌ها را در نماز عید فطر شنیدم تا صبح خوابم نبرد. من اگر دسترسی به آن شخص داشتم، حساب آن شخص را می‌رسیدم.
حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی در پایان با تاکید بر اینکه خانه احزاب باید با قدرت جلو برود، گفت: خانه احزاب می‌تواند برای مجلس آینده کارساز باشد و برنامه‌ها را مشخص و مدون کند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *