جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۴۲

تحقیرکردند و جایزه‌گرفتند!

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 531283
به یقین هیچیک از ۲۳‌میلیون نفری که به شما رأی داده‌اند حاضر به پذیرش اینهمه تحقیر نیستند. مگر آنها شما را برگزیده‌اند که تحقیرشان کنید؟!
تحقیرکردند و جایزه‌گرفتند!
به گزارش جهان نيوز ، «حسین شریعتمداری» در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:دیروز «پاتریک پویانه» مدیرعامل شرکت فرانسوی توتال که برای عقد قرارداد با وزارت نفت کشورمان به ایران آمده بود، با آقای دکتر روحانی ملاقات کرد و خبر این ملاقات با آب و تاب منتشر شد. تا اینجای ماجرا، اگرچه به علت نامتقارن بودن مسئولیت‌های طرفین - رئیس‌جمهور یک کشور با مدیرعامل یک شرکت خارجی-  خالی از اشکال نیست ولی چنانچه ماجرا در همین  حد و اندازه باقی می‌ماند با تسامح قابل اغماض تلقی می‌شد.

اما این ملاقات در حالی صورت پذیرفته که چند روز قبل دولت فرانسه حاضر نشد درباره ملاقات آقای ظریف،  وزیر امور خارجه کشورمان با «امانوئل‌ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه بیانیه‌ای صادر کرده و یا کمترین خبری از انجام این ملاقات منتشر شود. این اقدام دولت فرانسه در فرهنگ جاری و شناخته شده روابط بین‌المللی به مفهوم و معنای «تحقیرکشور میهمان» است که متاسفانه دولت محترم علی‌رغم آنهمه ادعا درباره حفظ حرمت ایران و ایرانی، نه فقط از کنار این تحقیر آشکار به آسانی عبور کرده است بلکه با پذیرش ملاقات مدیرعامل شرکت فرانسوی توتال با رئیس‌جمهور کشورمان به این تحقیر رنگ‌و لعاب رسمی!  هم داده است!

اظهارات «برنار کوشنر» وزیر خارجه اسبق فرانسه در همایش سازمان منافقین که یک روز بعد از بازگشت آقای دکتر ظریف از سفر فرانسه  و در پاریس برگزار شده بود، نشانه دیگری از اصرار دولت فرانسه به تحقیر کشورمان است و به‌وضوح نشان می‌دهد که خودداری دولت فرانسه از انتشار خبر ملاقات ظریف و ماکرون با هدف تحقیر دولت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است! اگرچه اجازه برگزاری همایش به تروریست‌های منافق در فرانسه نیز اعلام دشمنی آشکار با ایران اسلامی است که به آن پرداخته‌ایم.

برنار کوشنر در همایش منافقین در پاریس می‌گوید؛ «ظریف، وزیر امور خارجه ایران، دیروز به فرانسه آمد و از وی استقبال شد. من نمی‌خواهم آقای «ژان ایو» وزیر امور خارجه فرانسه را مقصر بدانم. ما یک جمهوری قدیمی هستیم و بر این اساس می‌توانیم از هر کسی استقبال کنیم و او را در کشور خود بپذیریم - به لحن تحقیرآمیز او توجه کنید -  اما شاید بهتر باشد کارها را در زمان مناسب انجام بدهیم. به نظر من استقبال از آقای ظریف، یک روز پیش از این تجمع (همایش‌منافقین) کار چندان درستی نبود... اما از این که دولت بیانیه‌ای عمومی در مورد سفر آقای ظریف منتشر نکرد بسیار خوشحال و مفتخر هستیم»!

اظهارات کوشنر به صراحت نشان می‌دهد که خودداری دولت فرانسه از صدور بیانیه درباره ملاقات آقای ظریف با امانوئل ماکرون و حتی امتناع از اعلام خبر این ملاقات، با انگیزه تحقیر دولت- بخوانید ملت- ایران صورت پذیرفته بود.
حالا این برخورد دولت فرانسه را در کنار ملاقات مدیرعامل شرکت فرانسوی توتال با رئیس‌جمهور کشورمان و انتشار پرآب و تاب و گسترده خبر این ملاقات  قرار داده و خودتان قضاوت کنید که آیا از این مقایسه مفهومی غیر از تن دادن دولت به تحقیر از سوی فرانسوی‌ها استنباط می‌شود؟!

 گفتنی است برنار کوشنر در حالی از نامناسب بودن حضور آقای ظریف در فرانسه به علت همزمانی با همایش منافقین ابراز ناخرسندی می‌کند که اعتراض به برگزاری همایش تروریست‌ها حق مسلم ایران است و انتظار مردم خون دل خورده و شهید داده این مرز و بوم از آقای ظریف این بود که نه فقط در اعتراض به برگزاری همایش منافقین از سفر به فرانسه خودداری کند، بلکه این اقدام خصمانه فرانسوی‌ها را با برخوردی سخت و پشیمان‌کننده پاسخ بدهد که...!
اشاره به این نکته نیز ضروری است که دوشنبه شب ۱۴‌بهمن‌ماه ۹۵ سفارت فرانسه به مناسبت حضور «ژان‌مایک‌آیرو» وزیر امور خارجه سابق فرانسه که به ایران آمده بود، ضیافت شامی برگزار کرد. در این ضیافت، پس از سخنرانی «آیرو» یکی از تجار فرانسوی از وی می‌پرسد؛

«جناب وزیر، چرا این سفر دقیقا در روزی انجام شد که فرانسه به همراه انگلیس و آمریکا در خلیج‌فارس و در نزدیکی آب‌های ایران مانور نظامی که طبیعتا پیام‌های خاصی دارد، برگزار کرده‌اند؟»
این تاجر برجسته فرانسوی در ادامه با نگرانی می‌پرسد؛

«آیا فکر نمی‌کنید این مسئله روی روابط تجاری ما با ایران تاثیر بگذارد و نتوانیم در این سفر قرارداد خاصی منعقد کنیم؟ شما از واکنش مقامات ایرانی نگران نیستید»؟

وزیرخارجه فرانسه با کمال وقاحت در پاسخ می‌گوید: «خیر، بنده هیچ نگرانی نسبت به موفقیت‌آمیز بودن این سفر ندارم. مقامات ایرانی در هیچ یک از جلسات مقدماتی و برنامه‌ریزی برای سفر در تهران و پاریس به این مسئله معترض نشدند».
آیرو در ادامه پاسخ خود به تاجر فرانسوی، اظهارنظری درباره موقعیت کشورمان دارد که بدون تعارف و البته با عرض پوزش، باید عرق شرم بر پیشانی دولت بنشاند. او می‌گوید؛

«دولت ایران به این سفرها احتیاج دارد و مطمئن هستم که از آنها هیچ اعتراضی در جلسات فردا هم نخواهیم شنید»!
 در ارزیابی ضعف مفرط دولت یازدهم حق با «ژان‌مایک‌آیرو» وزیر امور خارجه وقت فرانسه بود که می‌دانست این روزها در ایران اسلامی با دولت واداده‌ای طرف است که  برخی از مسئولان آن علی‌رغم شعارهای دهان‌پرکنی که در حمایت از حرمت و احترام مردم کشورشان سر می‌دهند، انگیزه چندانی برای حفاظت از جایگاه برجسته انقلاب اسلامی و منافع ملی مردم خود ندارند!

پیش از این نیز در آغاز به کار دولت آقای روحانی -‌مهرماه‌۱۳۹۲ - وبسایت رادیو فرانسه درباره برداشت غرب از بینش و منش رئیس‌جمهور کشورمان نوشته بود؛

«ارزیابی غرب از وضعیت کنونی دولت روحانی، تعامل با فروشنده بدهکار و مشتاقی است که خود را ناگزیر از فروش «حقوق ملی» می‌بیند، برپایه این جمعبندی، صبوری خریدار (غرب) وضعیت فروشنده (دولت روحانی) را دشوارتر و قیمت فروش را کمتر خواهد کرد»!

و بالاخره  باید از جناب روحانی پرسید؛ کدامیک از وادادگی‌های  دولت شما که در این یادداشت فقط به چند نمونه از آن اشاره شده، قابل انکار است؟ و اگر قابل انکار نیست - که نیست- آیا مواجهه دولت شما با این تحقیرها تأسف‌آور نیست؟!

 لطفا ماجرای این وادادگی‌ها و پذیرش این تحقیرها را به سلیقه‌های سیاسی نسبت ندهید. به یقین هیچیک از ۲۳‌میلیون نفری که به شما رأی داده‌اند حاضر به پذیرش اینهمه تحقیر نیستند. مگر آنها شما را برگزیده‌اند که تحقیرشان کنید؟! و در مقابل این تحقیرها با قرارداد خسارت‌بار توتال به حریف جایزه هم بدهید؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
این دولت بی تدبیر همین است می خواهید چکار کنید اگر این روند ادامه داشته باشد هیچ مقام ومنزلتی برای ایران و ایرانی باقی نمی ماند
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که به اینها رای دادند حالا جواب دهند. رای شما باعث ذلت ما هم شد ....
Iran, Islamic Republic of
آن ها که احمدی نژاد را سر کار آوردند چقدر ذلیلمان کردند؟ آیا پاسخگو هستند؟
naser
Iran, Islamic Republic of
حرفت درست ،ولی دلیل معقولی برای پذیرش تحقیر نیست.
Iran, Islamic Republic of
جماعتی در این مملکت زیست می کنند که هر چی بشه، می گویند احمدی نژاد فلان و فلان. احمدی نژاد تمام شد و رفت پی کارش. تا کی میخواهید مثل رئیس جمهمور تدبیر و امید، با این حرف ها هر گندی را لاپوشانی کنید.
Iran, Islamic Republic of
تعریف شما از مقام و منزلت ظاهرا باآنچه در لغت نامه دهخدا آمده فرق دارد البته آن مقام و منزلتی که حسین شریعتمداری تعریف می کند با تعریف شما مطابقت دارد مشکل این جاست که اکثریت مردم نه حسین شریعتمداری را قبول دارند نه تعاریفش را از کلمات فارسی .
Iran, Islamic Republic of
روزی ما هم حسین اقا را قبول نداشتیم ولی امروز فرق کرده
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما جواب سوالات رو بده. با کلمات بازی نکن. ملاقات رییس جمهور یک کشور با مدیرعامل یک شرکت خارجی چه معنی برای شما دارد؟ آن هم در شرایطی که بسیاری از کشورها با مقاماتی که با طرف مقابل هم مرتبه نباشند، ملاقات نمیکنند. میشه در مورد موضعگیری های مقتدرانه دولت محترم در فاجعه منا، فرودگاه جده، تحریمهای خلاف برجام، بازنشدن سوییفت و ... توضیح بفرمایید تا ما هم مطلع شویم؟
Iran, Islamic Republic of
خوب شما بفرمائید که مقام ومنزلت چیست؟ تعریف شما از آن چه م یباشد؟
Iran, Islamic Republic of
مقام و منزلت در ادبیات سیاسی و دیپلماتیک (در حداقل انتظارات) تعاریف مشخصی دارد. اگر ممکن است تعریف کنید چطور مقام و منزلت سیاسی ما در این اتفاقات حفظ شده ؟
شاید همینکه رئیس جمهور فرانسه با آقای ظریف صحبت کرده خیلی مقام و منزلت ما بالا رفته ؟!
یا اینکه پست ترین تروریست های دنیا بعد از وزیر خارجه میتینگ و کنفرانس میگذارند خیلی به ما احترام گذاشته اند؟!!!
معنی مقام و منزلت سیاسی چیست ؟
Iran, Islamic Republic of
نظر دهخدا در خصوص این متن چیه؟
برنار کوشنر در همایش منافقین در پاریس می‌گوید؛ «ظریف، وزیر امور خارجه ایران، دیروز به فرانسه آمد و از وی استقبال شد. من نمی‌خواهم آقای «ژان ایو» وزیر امور خارجه فرانسه را مقصر بدانم. ما یک جمهوری قدیمی هستیم و بر این اساس می‌توانیم از هر کسی استقبال کنیم و او را در کشور خود بپذیریم - به لحن تحقیرآمیز او توجه کنید - اما شاید بهتر باشد کارها را در زمان مناسب انجام بدهیم. به نظر من استقبال از آقای ظریف، یک روز پیش از این تجمع (همایش‌منافقین) کار چندان درستی نبود... اما از این که دولت بیانیه‌ای عمومی در مورد سفر آقای ظریف منتشر نکرد بسیار خوشحال و مفتخر هستیم»!
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمایید لطفا مقام و منزلت چیه؟؟؟ خواهشا ی جوری تلاشتونو بکنید تعریفش در چارچوب اقدامات دولت بگنجه که دل ما هم شاد بشه... این همه خفت اذیتمون میکنه
رامـــــــین
Iran, Islamic Republic of
شمام مثل رٸیس جمهورتون با توهم صحبت میکنید.در نظر امثال شما بفرما و بشین و بتمرک حتما یه معنی داره که اگه اینجور باشه میتونید بگید که تحلیل جناب شریعتمداری رو قبول ندارید.
منزات را فرانسوی ها برای شما تعریف میکنند آقای باغیرت
جواد
Iran, Islamic Republic of
خودباختگی در برابر غرب که شاخ و دم ندارد.
به تعبیر آفتاب یزد از شدت ذوق : این هم گلابی برجام
Iran, Islamic Republic of
بزرگنمایی می کنید تا دستاوردهای دولت کمرنگ شوند
Iran, Islamic Republic of
دستاورد دولت؟ درست فهمیدم!
United Arab Emirates
اشتباهی منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
دستاوردها را بیزحمت بشمرید؟
بنظرم تا وقتی نظری داده نشود میشود خیلی چیزها را مخفی و کتمان کرد ولی وقتی ادعا نسبت به چیزی شود و پاسخ ها و جواب ها داده شود دیگه جای مخفی کردن و کتمان نیست. بنظرم بهتره از دستاورها و افتخارات مخصوصا خسارت محض (برجام) و آمار و ارقام صحبت نفرمایید که به شدت پاسخ خواهید گرفت.
Iran, Islamic Republic of
از این توهم خارج شوید. اگر دستاوردی باشد فقط با همکاری عملی و نه شعاری ملت امکان پذیر است. با روند کنونی، اوج دست آورد دولت با پشتیبانی رای دهندگانش میتواند آزادی کنسرت، ورود خانم ها به ورزشگاه و محصورین باشد. آیا با این چند فقره مشکلات سهمگین مملکت حل میشود.
آیا درخواست زیادیست که از بیست و سه ملیون رای دهنده عزیزی که به آقای روحانی رای داده اند بخواهیم که کمر همت ببندند و در فضای واقعی و نه مجازی در حل مشکلات واقعی مملکت به کمک آقای روحانی یشتابند.
کوچکترین درخواست آقای روحانی در جریان انصراف از یارانه با نه محکم هوادارانش مواجه شد. با قطع امید از شما مجبور شد تا ضمن تحمل ملامت رقیب نگاهش را به خارج از مملکت بدوزد. این حقیر که هیچگاه به ایشان رای نداده ام و بسیاری امثال بنده در این فقره یاریش کردیم ولی شما تنهایش گذاشتید پس نمیتوانید بگویید هیچگاه کمک عملی شما را نخواسته. واقعیت این است که با وجود 23 ملیون هوادار، شاهد هیچگونه حرکت اقتصادی قابل اعتنایی غیر از ثروت اندوزی بیشتر از جانب قشر مرفه منتسب به روحانی نیستیم.
با وجود 23 ملیون هوادار روحانی تنهاست. تجدید نظر کنید. کمک عملی 23 ملیون هوادار حتی بدون هیچ کمکی از رقیب میتواند مملکت را متحول کند. بدون این کمک راه به جایی نخواهد برد و مشکلات انباشته تر خواهد شد.
فراموش نکنید که رابینهود تنها یک افسانه بود.
منظورتان را از دستارودهای دولت نگفتید.
Iran, Islamic Republic of
چند استان که حداکثر بیکاری را داشتن ،بیشترین رای را به روحانی داده اند بپذیریم که آن 23 میلیون به کارآمدی روحانی رای نداده اند به وعده های ..... روحانی رای داده اند.
reza
Iran, Islamic Republic of
طی 4 سال آینده باید به این تحقیر ها عادت کنیم. اگر ملت می دانستند که در متن قرارداد چه نوشتند آنموقع خیانت آقایان مشخص می شد.
Iran, Islamic Republic of
خیالت تخت باشه اقای شریعتمداری من یکی از اون 23 میلیونم که به رئیس جمهورم افتخار می کنم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز من هم به احمدی نژاد افتخار میکنم! همشهری به بزرگی مینازند نه به خیانت
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شما از کسانی هستید که اصلا رای ندادید
Iran, Islamic Republic of
اگر دلیلی برای افتخار دیدی به من هم بگو
Iran, Islamic Republic of
افتخارت مستدام. برو مفتخر باش
البته که باید افتخار کنید همیشه هستند کسانی که نه به خود و نه به کشور و فرهنگ خویش ارزش قائل نیست و اجنبی ها را بالا سر خود میداند
شریف
Iran, Islamic Republic of
این دولت آبرو، اعتبار، سرمایه های مادی و معنوی ، امنیت و همه چیز کشور را فقط برای اثبات حقانیت خود به با خواهد داد و لجاجت و پافشاری این دولت بر اصول ناپخته اش ضربات مهلکی بر کشور وارد خواهد ساخت.
Iran, Islamic Republic of
اینکه بعد از 40 سال هواپیمای نو برای کشور ایران خریداری می شود تا مجبور نباشی با سلام و صلوات و نذر و نیاز سوار هواپیما بشوی یا چندین ساعت معطل بمانی اصول ناپخته است ؟ اینکه کمپانی های بزرگ دنیا بیایند و پروژهای نفت و گاز را سامان بدهند چطور ؟ اینکه از قطر فسقلی عقب باشی در برداشت از میدان مشترک پارس جنوبی ضربات مهلکی است ؟ متاسفانه تعقل و تدبر در میان شما جماعت افراطی جایی ندارد و فقط فقط منتظرید حسین شریعتمداری در کیهان افاضات کند و شما تکرار کنید .
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری!!
آن زمانی که محمود احمدی نژاد با حرکات و گفتار سخیف خود عزت مردم ایران را لگدمال میکرد کجا بودین؟ سفر احمدی نژاد به مصر و حواشی آن که به یادتان است؟ بوسیدن استوارنامه سفیر ونزوئلا که یادتان است؟ این سخن احمدی نژاد که حاضر است در کارخانه های مصر کارگری کند که یادتان است؟ درخواست های مکرر احمدی نژاد برای برقراری رابطه با مصر که البته با بی توجهی مقامات مصر همراه بود که یادتان است؟باز هم بگویم؟؟؟؟هزاران مورد اینچنینی در آن 8 سال نکبت بار وجود دارد.
جناب شریعتمداری!!!
اگر حافظه جنابعالی به طور خودخواسته ضعیف است و خود را به فراموشی زده اید، این را بدانید که حافظه مردم ایران ضعیف نیست!!
naser
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شماکه هم حافظه ات خوبه هم آتیشت تنده،باید منتقد این رفتار سخیف دولت باشی! پذیرش ذلت و تحمیل اون به ملت از جانب هرکسی باشه محکومه
Iran, Islamic Republic of
رفتارهای ناپسند روحانی یک صدم رفتارهای ناپسند احمدی نژاد است ولی واکنش جناب شریعتمداری به سخنان روحانی 100 برابر واکنش ایشون به سخنان دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد است. مشاهده چنین واکنش های تبعیض آمیزی است که باعث شده سخنان جناب شریعتمداری رو با عرض پوزش از سر صدق و دلسوزی برای ملت و کشور ندانم.
Iran, Islamic Republic of
منفی هایی که به این پیام داده شده آیا به معنای تایید حرکات و رفتارهای احمدی نژاد است؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دراین دولت یک نقطه مثبت موجود نیست شما همیشه بددولت را میگویید این انصاف است اقای شریعتمداری ؟!
Iran, Islamic Republic of
نزديك 24 ميليون،چطور مال شما 16 م مي بيوده است بود ،توجه مينمويي؟؟؟!!!!!!!خخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
همان چاوز و احمدی نزاد خوبند که ویران کنند
Iran, Islamic Republic of
از سال 84 تا الان كه 96 هست من هرچي زور ميزنم ببينم اين كشور ويراني كه هي تقصير احمدي نژاد مي اندازند كجاست؟
كشوري كه فضايي شد
اتمي بالاي 20% شد
كلي جاده كشيده شد
بنزين خودكفا شد
مشكل مسكن بخشي از هم وطن ها حل شد
حقوق بازنشستگان زياد شد
تو پتروشيمي جلوتر رفت
كلي تونل زده شد
قوت قلب همه شيعيان و آزاديخوهان جهان شد
تو دهني اساسي به كماندوهاي انگليس زد
به فرموده رهبري نزديكترين دولت از نظر ديدگاهي به حضرت آقا بودند
تو اوج تهديدهاي غرب تحريمها اينقدر شديد نشد
.......
واقعا اين ويرانه اي كه ميگن كجاست؟ ولي از سال 92 تا الان دقيقا داريم به سمت ويرانه ميريم
فضايي به موزه رفت
هسته اي بتن شد!
جاده اي كشيده نشد
مسكن مهر تعطيل شد
كلي تونل زده شد
باعث وحشت و ضعف قلب همه شيعيان و آزاديخوهان جهان شد تا جايي كه سيدحسن نصرالله مجبور شد بياد بگه نگران نباشين ايران رهبر داره!
جلوي تو دهني زدن اساسي به كماندوهاي آمريكايي گرفته شد و سريع آزاد شدند
حجاج در مكه قتل عام شدند
به مسافرين ايراني در جاي جاي دنيا تعرض شد
نماينده ايران به سازمان ملل راه داده نشد
تورم چندبرابر شد
قيمتها سر به فلك كشيد
سيب خوراكي از فرانسه وارد شد و سيب باغدار ما خريداري نشد و خراب شد و دفن شد
سيب زميني ها دفن شد
خرما دفن شد
غذاي قطارمون از شركت اتريشي تهيه شد
عربستان جقله براي ما تحديد شد
هركي با هر سمتي هر تهديد خواست عليه ما كرد
تحريمها چندبرابر شد
هواپيمايي جديد فقط 1 عدد قرضي اومد يه چرخ زد براي عكس يادگاري!
ساخت و توليد هواپيماي ايران 140 لغو شد
بنزين وارداتي با كيفيت بدتر از توليد خودمون وارد شد
آلودگي هوا چندبرابر شد
بودجه نظامي يك پنجم شد
حقوق نجومي بگيران به كهكشان رسيد
52 بار به منتقدين فحش داده شد
.......

يعني واقعا از جهان نيوز خواهش ميكنم يه جدول قياسي بين دولت 9 و 10 با دولت 11 منتشر كنه واقعا آدم بفهمه ويرانه كجاست؟
Iran, Islamic Republic of
مردم در چندین اتخابات اخیر نشان دادند که با تفکرات شما و هم فکران دلواپستان مخالفند!!! دفاع از خسارات و نکبت های دوران احمدی نژاد بیشتر به یک جوک شبیه است.
Iran, Islamic Republic of
ولی چیزی که ما دیدیم با حرف شما هیچ سنخیتی نداشت اون مردمی که سر صندوق اومده بودن هیچ حرفی از مخالفت با تفکر اصولگرایی نمیزدن
اونا بیشتر از این ترسیده بودن که رییس جمهورتون در صورت رای نیاوردن تهدیداتشو عملی کنه و دوباره کشور رو به آشوب بکشه مثل 88
Iran, Islamic Republic of
داداش گلم خون خودتو کثیف نکن
آدم وقتی خودش نخواد که چیزی رو بفهمه شما هر چقددددددر هم براش بشماری بازم نمیفهمه چون خودش نمیخواد !!!!!