جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
در مرکز پژوهشهای مجلس؛

بررسی اقدامات فوری برای مقابله با تحریم‌

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 530918
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران به همراه کمیته امنیت ملی و دفاعی در حال بررسی برنامه 20 نکته‌ای اقدامات فوری برای مقابله با تحریم‌های آمریکا است.
بررسی اقدامات فوری برای مقابله با تحریم‌

به گزارش جهان نيوز، «کاظم جلالی» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» تصریح کرد که تهران در مقابل تلاش‌های آمریکا برای وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران و روسیه، لیستی از اقدامات متقابل خود را تهیه کرده است.
وی تصریح کرد که مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران به همراه کمیته امنیت ملی و دفاعی در حال بررسی برنامه 20 نکته‌ای اقدامات فوری برای مقابله با تحریم‌های آمریکا است.
جلالی در گفت‌وگو با بخش فارسی «اسپوتنیک» تأکید کرد: « طرح مقابله با طرح های ماجراجویانه و تروریسم آمریکا در منطقه توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آماده شده است».
وی ادامه داد: «در چارچوب این طرح و به عنوان اقدام متقابل فوری دولت همچنین 1 میلیارد تومان (300 میلیون دلار) به سپاه برای مقابله با تروریسم آمریکایی و همچنین 1 میلیارد تومان برای توسعه برنامه موشکی اختصاص داده است».
طرح فوری با موضوعاتی همچون حمایت آمریکا از تروریسم، نقض حقوق بشر در آمریکا، اقداماتی برای مباره با تحریم‌های اقتصادی آمریکا، حمایت از نیروهای مسلح ایران و هماهنگی اقداماتی برای مقابله با سیاست‌های تروریستی آمریکا در منطقه می‌شود.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *