شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تفحص ازعملکردبانک‌های دولتی وخصوصی کلیدخورد

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 530911
نماینده مردم رشت از طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی و دولتی و نحوه هدایت منابع مالی در این بانک‌ها خبر داد.
تفحص ازعملکردبانک‌های دولتی وخصوصی کلیدخورد

به گزارش جهان نيوز، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مجلس از طرح تحقیق و تفحص ازعملکرد بانک‌های خصوصی و دولتی و نحوه هدایت منابع مالی در این بانک‌ها، خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی و دولتی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شده است و پیگیر هستیم تا این طرح هر چه سریعتر در این کمیسیون تصویب شده و به صحن ارائه شود تا اینکه شفاف سازی لازم در حوزه مالی انجام پذیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: طرح مذکور مشمول بررسی کلیه بانک‌های خصوصی و دولتی است که وزارت امور اقتصادی موظف است از طریق بانک مرکزی به کنترل و ساماندهی آن‌ها مبادرت ورزد چراکه ما اعتقاد داریم تخلفاتی در بانک‌ها صورت می‌گیرد و به جای اینکه منابع بانک‌ها به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود به سمت دلالی و پولشویی هدایت می‌شود.

کوچکی‌نژاد در پایان تصریح کرد: همچنین با در جریان انداختن این تحقیق و تفحص به دنبال این هستیم تا از نحوه ارائه وام‌های کلان به برخی افراد مطلع شویم.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *