شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

در جلسه اخیر فراکسیون ولایت چه گذشت؟

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 530842
عضو فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به جلسه این فراکسیون با رئیس مجلس گفت: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از اعضای فراکسیون‌های سیاسی، طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را بررسی کنند.
در جلسه اخیر فراکسیون ولایت چه گذشت؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به جلسه اخیر فراکسیون ولایت که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای برگزار شد، گفت: در ابتدای جلسه پیرامون مسائل داخلی کشور بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه، همچنین درباره اقدامات اخیر کنگره و سنای آمریکا که موضع گیری خصمانه آنها در برابر جمهوری اسلامی را بار دیگر به اثبات رساند، بحث و گفتگو شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت مجلس، با بیان اینکه اعضا بر این اعتقاد بودند که اقدامات خصمانه آمریکا نیاز به برخورد روشن جمهوری اسلامی دارد، اظهار داشت: مقرر شد جمعی از اعضای سه فراکسیون مجلس روی طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا» کار کنند تا پخته تر شود.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای آتی کمیته ای متشکل از برخی اعضای فراکسیون های مجلس، بررسی دقیق تری بر روی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را آغاز می کنند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *