سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

تهران در بین 100 شهر اول دنیا

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 530632
براساس آخرین رده بندی مؤسسه مدیریت آی.تی کرنی درباره شهرهای اثرگذار جهان، تهران براساس 27 شاخص طبقه بندی شده در 5 گروه ، در بین 100 شهر پر نفوذ دنیا قرار گرفته است.
تهران در بین 100 شهر اول دنیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت تهران، در این رده بندی که از سوی مؤسسه مدیریت آی.تی کرنی در ایالات متحده صورت پذیرفته، تهران به همراه ابرشهرهایی همچون نیویورک، لندن، پاریس و توکیو و در ردیف شهرهای آسیایی همچون هنگ کنگ، سنگاپور و پکن به عنوان یکی از 100 شهر با نفوذ دنیا معرفی شده است.

بنابراین گزارش شاخص های معرف شهرهای پرنفوذ به نوعی قدرت اثرگذاری شهرهای بزرگ در زمینه بهبود فضای کسب و کار ، توجه به شهروندان به عنوان سرمایه انسانی ، دسترسی به اخبار و تبادل آمارو اطلاعات ، خدمات شهری به ویژه خدمات تفریحی، رفاهی و فعایت های اجتماعی و فرهنگی را نشان می دهد . 

چشم انداز اثرگذاری شهرها در زمینه هایی همچون سلامت افراد، اقتصاد شهری، نوآوری درشهر و حکمرانی محلی ازجمله معیارهای ارزیابی شهرهای اثرگذار جهان است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *