پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۱۰

گاف عجیب مهاجرانی و استهزاء مخاطبان+ عکس

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 530548
مهاجرانی‌ کارشناس محبوب شبکه ملکه انگلیس در توئیت اخیر خود به قصد حمله دوباره به دستگاه قضا دچار گاف عجیبی شد که استهزاء کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشت.
گاف عجیب مهاجرانی و استهزاء مخاطبان+ عکس
به گزارش جهان نيوز؛ عطاء‌الله مهاجرانی از وزرا و اعضای کابینه دولت‌های پنجم و ششم و هفتم که سالهاست در نقش کارشناس محبوب شبکه ملکه انگلیس ظاهر می‌شود اخیرا طی توئیت‌هایی به واقعه جنایت ناو آمریکایی وینسنس در 12 تیر سال 67 که منجر به شهادت 290 نفر از مسافران پرواز شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بر فراز آبهای خلیج فارس شد، اشاره کرده و در خلط مبحثی آشکار نوشته است که « ناو وینسنس آمریکا با حمله موشکی، ایرباس ایرانی را ساقط کرد؛ 290 مسافر - 66 کودک - کشته شدند؛ فرمانده ناو جایزه گرفت؛ دستگاه قضا چه کرده است؟!»
اما کاربران توئیتر در واکنش به این توئیت مهاجرانی، نکات جالبی را مطرح کرده‌اند و با «کوت کردن» این توئیت مهاجرانی در پاسخ به او نوشته‌اند که «شما (مهاجرانی) 9 سال معاون حقوقی (نخست وزیر و رئیس جمهور) بودید، ولی نمی‌دانید که پیگیری این مسائل وظیفه وزارت امور خارجه است نه قوه قضائیه !

با این حال واکنش کاربران توتیئر به توئیت معاون حقوقی که درکسوت خود پرونده بلند بالایی دارد در نوع خود جالب است.

یک از کاربران گفته است؛ «جناب مهاجرانی تاریخ را درست بنویسید نه درشت، ما عجب حافظه ای داریم و مثل خیلی ها حافظه ضعیفی نداریم. جای شاکی و متشاکی را عوض نکنید.»
 -«جناب مهاجرانی خود شما معاون حقوقی دولت هاشمی بودید و شکایت کردن هم بر عهده و وظیفه شما بوده، پس خودتان بگویید چرا شکایت نکردید؟ چرا خیانت؟»
 
- آقا شما عامدانه ملت رو ... فرض می گیرید یا غیر عامدانه؟ و.خارجه باید شکایت می کرد در مجامع بین المللی!!
 
داداچ سوالت اشتباهه باید بپرسی وزارت امور خارجه چه کرد؟ شما اون موقع چکاره بودی
خود شما که توی بیوی توئیترت نوشتی معاون حقوقی میرحسین و هاشمی چرا هیچ کاری نکردی اون موقع؟
 
کاربر دیگری گفته است.« هدف از تخریب دستگاه قضا چیست؟ به قول دوستان دولت هاشمی در عرصه بین الملی چه کرد؟ قوه قضائیه باید شماها رو به خاطر بی کفایتی توبیخ می کرد.»
 
 در ادامه این واکنش ها کابری با اسم بازمانده گفته است .« داداش مگر پیگیری این موضوع را که گفتید با وزارت خارجه نیست؟ آبروریزی نکن دیگه ... مثلا چند سال مسئولیت داشتیااا!»
 
 -«آقای مهاجرانی در عصر اینترنت نمی تونین مردم و اغفال کنید، برادر ملت بیدار و هوشیارند.»
 
 
 
 
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عاقبته خوردن شیر خر در کودکیه!!!!خود عطا گفته ها،یه وقت دوستان داخلیش بهشون برنخوره و بگن تندروها به کارشناس معتدل،مودب و چیز فهم رسانه وزین و مهین ملکه توهین کردنا!
Iran, Islamic Republic of
کلا اصلاح طلبان حافظه کمی دارند
Iran, Islamic Republic of
و اتفاقا این رو در تشریح اشتباه فعالیت سیاسیش گفته بود

آری شیره فکر و شخصیت بعضیها همین است
Iran, Islamic Republic of
البته آن طور که نشون میده ، آثار آن شیر فقط برای آشامنده مشکل ایجاد نکرده و گویا برای معاشرانش مسری هم بوده اون هم چقدر !
Iran, Islamic Republic of
با اون تعدد زوجات! آخه وقت و حواس درست حسابی برای آدم میمونه؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
وطن فروش تو حرف نزن منظورم مهاجرانی خائن
همشهری مهاجرانی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهاجرانی باید هم از دستگاه قضا ناراحت باشد و کینه ابراز کند . چون این دستگاه قضا بود که به پرونده شکایت زنانی که قربانی هوسراانی این وزیر اصلاحات شده بودند رسیدگی کرد .
شریف
Iran, Islamic Republic of
عاقبت نون حروم وطن فروشی و خوردن انعام شبکه خبرپراکنی ملکه انگلیس همینه! مغزش خشک میشه کم کم!
بزرگترین نقطه ضعف اصلاح طلبان ،کثرت تعداد وطن فروشانی مثل مهاجرانی دربین آنهاست ،آنهم با سوابق کلان مدیریتی اصلاحات!
حسین
Iran, Islamic Republic of
این اقا وقتی میخواست برای وزارت ارشاد رای اعتماد بگیرد حکایت سی وششم گلستان درباب سلوک پادشاهان را خواندکه مقایسه دوبرادراست که یکی خدمت سلطان میکندوگرفتارمذلت است ودیگری نان بازو میخوردوسربلند وخود رادون ان میدانست که خدمت سلطان کند وحالا خدمتگذار ملکه است وگاه به دست بوسی شاه سعودی میرود
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
دوستان ان موقع اقای مهاجرانی
گرفتار تشکیل حرمسرا بودندو نرسیدن به موضوع هواپیما برسند .