پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۱۱

آقای جهانگیری در جریان اخبار سیاسی کشور نیستند

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 530529
حکما آقای جهانگیری در جریان اخبار سیاسی کشور نیستند چون طی روزهای اخیر، این حامیان ستادی دولت اعتدال بوده‌اند که صراحتاً از رئیس‌جمهور خواسته‌اند هزینه فعالیت سیاسی را برای شهروندان افزایش دهد.
آقای جهانگیری در جریان اخبار سیاسی کشور نیستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت یازدهم به تازگی طی اظهاراتی در بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با بیان اینکه در این روزها برخی نمی‌توانند عصبانیت خود از مردم را نادیده بگیرند، گفت: مردم کاری نکردند که شما عصبانی هستید، تنها حقشان را گرفتند. این درحالی است که شما به حریم خصوصی افراد وارد شدید و باید رای مردم را بپذیرید.

به گزارش ایلنا، او همچنین تصریح کرده است: هدف این افراد سرگرم کردن رییس‌جمهور و دولت به این مباحث بود این درحالی است که رییس‌جمهور سابقه روشنی قبل و بعد از انقلاب دارد و سال‌ها نماینده مقام معظم رهبری بوده است و شناخت خوبی از دنیا دارد![۱]

*حکما آقای جهانگیری در جریان اخبار سیاسی کشور نیستند چون طی روزهای اخیر، این حامیان ستادی دولت اعتدال بوده‌اند که صراحتاً از رئیس‌جمهور خواسته‌اند هزینه فعالیت سیاسی را برای شهروندان افزایش دهد[۲] و ایضاً از دستگاه‌های امنیتی نیز عاجزانه خواسته‌اند که با امنیتی‌سازی فضا و سیاست «مشت آهنین» حاشیه‌های امن‌تری را برای دولت بوجود بیاورد.

فی‌المثل اینکه حسن رسولی، از فعالان اصلاح‌طلب به تازگی در گفت وگو با ایلنا چندین مرتبه تأکید کرده است که دستگاه‌های امنیتی باید ورود بیشتری به حواشی رخ داده در پیرامون دولت داشته باشند و با متخلفان نیز برخورد کنند![۳]

این صحبت‌ها به وضوح بیشتری نشان می‌دهد که عصبانیت از مردم و ورود به حریم خصوصی شهروندان؛ کار چند نفری که در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس علیه آقای روحانی شعار داده‌اند، نیست و قضیه از جای دیگری آب می‌خورد...
گفتنی است مردم و منتقدان طی ۴ سال گذشته از سوی اذناب ستاد مشترک دولت و اصلاح‌طلبان به ابله بودن، کودک بودن، فریب خوردن و زندان تهدید شده‌اند و جریان اصلاح‌طلب حتی برای خوش‌خدمتی به دولت اقدام به تقلا برای تصویب قانون حبس برای منتقدان صاحب سؤال نیز کرده است.

اظهار دلسوزی عده‌ای برای حواشی روز قدس نیز در حالی است که چهره‌های وابسته به آنها انواع و اقسام توهین‌ها را به اصولگرایان، رئیس‌جمهور سابق و رقبای انتخاباتی روا داشته‌اند و اکنون نیز ترجیح می‌دهند کسی به یاد نیاورد که آنها حتی رئیس جمهور سابق را حرامزاده هم خواندند و ایضا مدعی شدند که نظام جمهوری اسلامی ایران آفت زده است.

درباره شناخت خوب رئیس‌جمهور روحانی از دنیا که جهانگیری به آن اشاره کرده است نیز قضاوت را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم... خاصه آنکه هم‌اکنون ملاک‌ها و سنجه‌هایی مثل پرونده بی‌دستاوردی برجام، افزوده شدن تحریم‌ها در پسابرجام، دشمنی‌های شدیدتر آمریکا و عربستان و راه ندادن حتی وزیر آقای روحانی به عربستان سعودی نیز در مقابل مردم گشوده است!

۱_ http://tnews.ir/news/bd2388865174.html
۲_ http://www.mashreghnews.ir/news/743838
۳_ http://tnews.ir/news/67cf88854354.html
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
درجای دیگر هم بنده عرض کردم آقای جهانگیری برخلاف تصور ما از بعد از انتخابات ودر برخی مراحل مناظره های انتخاباتی چهره واقعی خودش را علنی کرد ..
برادر
مردم از دست اقتصاد و اشتغال و تکیه به شیطان بزرگ و تعطیلی کارخانه ها و جیب مرفعان بی درد و نوکسگان به درد آمد نه اینکه مسایل بوجود آمد خودتان را به مردم ربط میدهید
دبیر
Iran, Islamic Republic of
مومنین وانقلابیها بدانند این موضع اقای جهانگیری وطیف اصلاحات واعتدال وجنجال افرینی های پنهان واشکار انان ،برای به میدان مجادله کشاندن انقلابیون وبه حاشیه بردن مطالبات ووعده های داده شده به مردم است تا کاسه وکوزه ها را برسر انقلابیون بشکنند وانها رامسئول ناکارامدی دولت قلمداد کنند لذا لازم است طیف انقلابیون گرچه درموضع حق هستند اما خویشتنداری نموده وبا محترمانه ترین وجه ممکن به مطالبه وعده های داده شده وحتی اعلام همکاری برای تحقق انها بپردازند با این روش هم خداراضی تراست وهم بهانه از دست بهانه جویان گرفته می شود وهم مردم به حسن نیت انقلابیون کاملا پی می برند وهم چهره سازی منفی دولتیان از اصولگرایان درنظرمردم با عنوان تندرو ،بهانه گیروخشونت طلب وافراطی به شکست خواهدانجامید یادمان باشدمولایمان علی علیه السلام خاردرچشم واستخوان درگلو به جریان اداره مملکت در زمان خلفا کمک می کردند با اینکه خلافت که حق ایشان بود از ایشان به دلایلی غصب شده بود والسلام علی من اتبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
مردم یادتان هست ،دولت قرار بود که اقتصاد رو به چرخش دربیاره! حالا اقتصاد رو چرخ کرده وباقیمانده تفاله آش ولاشش رو به زودی تقدیمتون میکنه !
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر!!! از گریه های شما در مناظرات به شدت تحت تاثیر قرار گرفتیم و پیشنهاد میکنیم بجای سیاست، آینده حرفه ای خود را در سینما دنبال کنید...جمعی از هنرمندان
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد خیلی خوبیه
United States
افرین به اسحاق جهانگیری عالیه این مرد
Iran, Islamic Republic of
بهتر است این دولت .... پشت اسم مردم پنهان نشود تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
فقط میتوان گفت که از ماست که برماست. این چنین افراد که ....... در راس حاکمیت این کشور قرار گرفته اند. و ما به تداوم حاکمیتشان مهر تایید میزنیم!!!
از عجایب روزگار این است کسانی که با رانت دولتی در سال های نه چندان دور ثروت میلیاردی به همه زده اند خود را از مردم می دانند جناب جهانگیری میدانید چرا مردم به شما رای دادند؟چون شما مردم را ترساندید؟ از سایه جنگ به دروغ دوقطبی ایجاد کردید شما نان تفرقه وترس را می خورید نه لیاقت و شایستگی را.