جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
اولین اظهارات جانشین جدید قرارگاه ثارالله

کوثری:امیدواریم آن روزهای مبادا هیچگاه پیش نیاید

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 530404
سردار کوثری با بیان اینکه امیدواریم آن روزهای مبادایی که قرارگاه ثارالله باید در آن نقش‌آفرینی کند هیچگاه پیش نیاید، گفت: در سال‌های 78 و 88، عملکرد این قرارگاه برای مردم عزیز تهران امنیت‌آفرین بود.
کوثری:امیدواریم آن روزهای مبادا هیچگاه پیش نیاید
به گزارش جهان نيوز؛ سردار اسماعیل کوثری جانشین جدید فرمانده قرارگاه ثارالله، اظهار کرد: عمر قرارگاه ثارالله حدود ۲۳ سال است که در طول این مدت، در جهت هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و حتی دستگاه‌های غیرامنیتی در تهران، اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.
وی افزود: اگر در استان تهران شاهد امنیت بالایی هستیم، قطعا قسمتی از آن بر اثر پیگیری‌ها، پیش‌بینی‌ها و پیش‌گیری‌های قرارگاه ثارالله سپاه است.
سردار کوثری با بیان اینکه قرارگاه ثارالله هیچگاه در کار ناجا، وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های امنیتی یا اطلاعاتی دخالت نمی‌کند بلکه در جهت ایجاد هماهنگی و به‌لحظه‌بودن برای روزهای بحرانی، ایفای نقش می‌کند، خاطرنشان کرد: قرارگاه ثارالله بر اساس تشخیص شورای عالی امنیت ملی، تمام دستگاه‌های امنیتی، غیرامنیتی و اطلاعاتی را در جهت برقراری امنیت بکار می‌گیرد و به همین دلیل مسئولیت بسیار خطیری را بر عهده دارد.
جانشین جدید فرمانده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه امیدواریم آن روزهای مبادایی که قرارگاه ثارالله باید در آن نقش‌آفرینی کند هیچگاه پیش نیاید، خاطرنشان کرد: در سال‌های ۷۸ و ۸۸، عملکرد قرارگاه ثارالله برای مردم عزیز تهران امنیت‌آفرین بود
وی با بیان اینکه قرارگاه ثارالله بسیاری از کارهای مقدماتی‌اش را از قبل انجام می‌دهد و طبق تصمیم شورای عالی امنیت ملی و یا با دستور فرمانده معظم کل قوا، کار نهایی را انجام می‌دهد، یادآور شد: ادامه روند تامین «امنیت پایدار» فعلی، هدف اصلی قرارگاه ثارالله است.
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *