پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
حاجی‌بابایی:

دولت هیچ اقدامی برای اجرای برنامه ششم نکرده

جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 530095
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه حاشیه‌سازی‌ها برای فرار از کار و تغییر فضای پاسخگویی به مردم است گفت: دولت هیچ اقدام عملی برای اجرای سند ششم تا امروز نکرده است.
دولت هیچ اقدامی برای اجرای برنامه ششم نکرده
به گزارش جهان نيوز؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس، با اشاره به حاشیه پردازی‌های اخیر برخی جریانات در کشور اظهار داشت: در کشور انتخاباتی برگزار شد و مردم به هر فردی که رای دادند مبارک است و باید دنبال تشکیل یه دولت پر قدرت باشیم، این درحالیست که باید سالانه 1.5 میلیون شغل در کشور ایجاد شود و اگر این اتفاق نیفتد قطعا با یک سیل بیکاری در کشور مواجه خواهیم بود.
وی افزود: بنابراین چه دولت و چه مجلس باید دست به دست هم بدهند و این مسئله را حل کرده و این کار مهم را دنبال کنند چراکه این یکی از موضوعات مهم موجود در کشور است.
حاجی‌بابایی تصریح کرد: بنابراین هرنوع حاشیه‌سازی، هرحرفی که در کشور حاشیه درست کند به اعتقاد من فرار از از کار و پاسخگویی به مردم است و برای اینکه مردم نفهمند چه خبر است، فضا را عوض کردن است.
نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: بنابراین باید تلاش کرد و از همه مسئولان دولتی، مجلس و دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تلاش کنند و زحمت بکشند تا وقتی در بین مردم حضور می‌یابیم شرمنده آنها نباشیم.
حاجی‌بابایی بیان کرد: جای تاسف است خانواده‌ای دو، سه یا چهار جوان بیکار داشته باشد و ما درگیر مسائل حاشیه‌ای باشیم زیرا اینها زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست و همه باید کمک کنیم که بتوانیم غول سیاه بیکاری را که همه دولت و مجلس را تهدید می‌کند از پیش‌رو برداریم.
دولت هیچ اقدامی برای اجرای سند ششم تاامروز نکرده است
نماینده مردم همدان در مجلس در پاسخ به سوال دیگر درباره انتقاد اخیرش از عدم اجرای برنامه ششم گفت: برنامه ششم باید از ابتدای فروردین 96 اجرایی می‌شد که متاسفانه تا به امروز هیچ ابلاغی از سوی رئیس جمهور برای اجرای آن صادر نشده است.
وی بیان کرد: نامه‌ای خدمت رئیس مجلس ارسال کردم تا دراین باره پیگیری لازم صورت پذیرد زیرا همانطور که می‌دانید منافع ایثارگران، کشاورزان، تولیدکنندگان و بخش‌های مختلف دیگر همه و همه در برنامه ششم لحاظ شده است.
اینها باید دنبال شود و برنامه اجرایی شود چراکه این برنامه مردمی‌ترین برنامه توسعه‌ای است که تدوین شده به طوری که موضوع ایثارگران، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اشتغال 1.5 میلیون، موضوعات کشاورزی و کارگران و دیگر بخش‌ها در آن دیده شده به طوری که 22 مشکل کشور در این برنامه تعریف و برای آن نسخه مشکل‌گشا هم ترسیم و بیان شده است.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *