جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۲۲

خطای منتقدان روحانی/ نمی دانند روحانی تضارب آراء را هم برای جامعه ایران زود می‌دانست!

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 529881
از آتش تهیه سخت و نرم روحانی و سمپات‌هایش علیه‌شان تعجب می‌کنند. چون احتمالا نمی‌دانند که او تعطیلی و محاکمه مطبوعات را حداقل می‌دانست.
خطای منتقدان روحانی/ نمی دانند روحانی تضارب آراء را هم برای جامعه ایران زود می‌دانست!
به گزارش جهان نيوز؛ پرویز امینی طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت: خطای منتقدان روحانی این است که شعار آزادی نقد و تحمل مخالفش را جدی گرفته‌اند و در پی هر نظر و مخالفتی که می‌کنند، از آتش تهیه سخت و نرم روحانی و سمپات‌هایش علیه‌شان تعجب می‌کنند.

چون احتمالا نمی‌دانند که او تعطیلی و محاکمه مطبوعات را حداقل می‌دانست. (مجله راهبرد، شماره بهار ۱۳۸۰)
 
و یحتمل نمی‌دانند روحانی معتقد بود صاحبان مطبوعات متخلف، علاوه بر تعطیلی و محاکمه، مادام‌العمر باید از فعالیت سیاسی محروم شوند. (همان)

و یا فراموش کرده‌اند که روحانی با فیلمی مثل مارمولک، آنچنان مخالف بود که گفت این فیلم حتی در دوره پهلوی هم ساخته نمی‌شد.

و یا یادشان رفته است که آنکه می‌گفت زنده باد مخالف من، تنها دولت بعد از ج.ا.ا است که یک نهاد منتخب مردم یعنی شورای شهر اول را منحل کرد.

 و یا خبر ندارند وقتی یکی از مخالفانش (احمدی‌نژاد) بر اساس رای مردم، شهردار تهران شد، نگذاشت بر خلاف گذشته، در جلسه هیات دولت شرکت کند.

و یا بی‌اطلاع‌اند که وقتی در تلویزیون، کسی واقعیتی برخلاف نظر رئیس دولت زنده باد مخالف من گفت، به اعتراض، لاریجانی؛ رئیس صداوسیما را به جلسه هیات دولت راه ندادند.

و یا احتمالا خاطرشان نیست که رئیس دولت زنده باد مخالف من، در پاسخ به مخالفانش در دانشگاه تهران، گفت: آدم باشید! وگرنه میدم بیرونتان کنند!

و یا یحتمل ناآگاهند که روحانی تضارب آراء را هم برای جامعه ایران زود می‌دانست و می‌گفت این کار مثل این است که یک بچه ۱۳ ساله را بگذاریم کلاس دکتری!

بنابراین منتقدان دولت در گام اول باید پیش‌فرض خود را اصلاح کنند که با رئیس‌جمهور و دولتی که مسئله‌اش آزادی و تحمل نقد مخالف است، روبرو نیستند. بنابراین یا عطای نقد را به لقایش ببخشند یا خود را برای تحمل هزینه‌هایش از جمله حواله به جهنم و ملقب شدن به مزدوری و بی شعوری و میکروفن کشی و سرکوب رسانه‌ای آماده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ممنون برای تقویت حافظه تاریخی ما.
کمال
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نسل جدید از این مسایل آگاهی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصولگراها تئوریستین هاشونن!!!!
عزیز دل اصولگرایی برابر با تندروی و فحاشی نیست.
امثال این رفتار ها باعث شد روحانی و لاریجانی و .... از اصولگراها فاصله بگیرن کمی تعقل برادر
Iran, Islamic Republic of
خوبی؟ همه چیز خوبه؟ اقلا متن را نخوندی یه جور حرف بزن که تابلئ نباشه متن را نخوندی!
Iran, Islamic Republic of
تئوریسنهای خون آشامی که رسما میگفتند ]اصلاحات به خون نیاز داره ! مبارک خودتون.
تئوریسینهای نان به نرخ روز خور وکپی بردار و نشخوارکننده تفکرات غربیها که نان ملت میخورند وریسمان بیگانه بر گردن ،مبارک خودتون
،ماکیاولیهای عشقِ به دست اوردن قدرت به هر قیمت وحفظ اون به هر قیمت ،مبارک خودتون.
همه ناخالصها هم که جذب شما میشوند هم مبارک خودتون.از بس عقیمید ونیروی تازه ندارید از جناح مقابل گدائی میکنید ،اونم مبارک خودتون.
رویشهای انقلاب وتئوریسینهای اماده کن زمینه ظهور هم مبارک ما.
Iran, Islamic Republic of
بنازم به تئوریسینهای اصلاحاتی که سال ۸۸روی فحاشی وتندوری رو برای ابد سفید برفیــــــــــي سفید برفی کردند !
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا نه بگوئید طرفداران دولت انقلابی و مدیریت جهادی در ثانی مشکل این گروه نداشتن تئورسین نیست مشکل پایبندی به اصول اخلاقی و اسلامی است که گروه مخالف و یا به قول شما اصلاح طلب به هیچ اصولی پایبند نیستند برای این است که با بلندگوهای بزرگ و بیمار کردن مخاطب جوانشان هر کاری که می خواهند می کنند
شریف
Iran, Islamic Republic of
این افراد به خاطر مطامع سیاسی از جریان اصولگرایی فاصله گرفتند ، مشکل تفکرات اصولگرایی نیست بلکه حب جاه و مقام آقایان است.
Iran, Islamic Republic of
مغالطه تا کی؟! مگه این همه تو روزنامه ها و سایت ها روحانی رو نقد بلکه گاه تخریب میکنید کسی اقدام خاصی انجام داده؟! مسئله محل مناقشه استفاده از تریبونهای رسمی و عمومی علیه دولت و رئیس جمهوره! آیا این حق رو به بقیه هم میدید که بقیه رو نقد کنن؟!
Iran, Islamic Republic of
بله، روزنامه ها و سایت ها چون عمومی نیستن، مخالفت ندارید. اما تریبون نماز چون عمومی است، مخالف نقد دولتید. این یعنی دولت و امثال شخص شما، موافق نقد نیستید. موافق نقد کم اثر و در پستو هستید. وگرنه اگر به کار خودتون اطمینان داشتید و با نقد موافق بودید، خب از نقد عمومی، استقبال میکردید. این از دروغ نقد پذیری تون.
اما در رابطه با این شبهه که تریبون یک طرفه نباشد، عرض کنم تریبون ها اتفاقا یکطرفه به نفع دولت است. خود امکاناتی که دست دولت است، محل فعالیت و کار شماست و تریبون دولت، کارش است. نه بوق بوق های گوش خراش اعصاب خرد کن مجیزگویان. تریبون یکدولت، عملکردش است و بقیه، باید از تریبون های عمومی، نقد عملکرد دولت کنند. البته دولت اگر جوابی دارد، کسی جلویش را نگرفته. جوابیه بدهد. حتی اگر معتقد است تهمتی زده شده، راه شکایت باز است. شکایت کند که همش هم این کار رو میکند. اما اینکه هر کسی هر جایی خواست نقد کنه، نماینده دولت هم باشه و جواب بده، این نه شدنیه، نه خودتون بهش پایبندید.
لذا،قانون گذار گفته همه میتونن مسؤولین رو نقد کنن، اما اگر کسی تهمتی زد یا ناسزا گفت، مخاطب میتونه اعاذه حیثیت کنه یا وقت بگیره و جواب بده. اما اینکه در هر جا و مکان، تا کسی از مشکلات مردم خواست بگه، لازم باشه بره مجوز بگیره و صدتامرحله طی کنه تا نماینده دولت هم بیاد، نه! چنین چیزی ممکن نیست! تصور خامیه که غکرکنید ما میذاریم انتقاد، نیاز به مجوز داشته باشه. کور خوانده اند.
Iran, Islamic Republic of
سئوال اینه که صاحبان چنین دیدگاههایی و عملکردی، می توانند مدعی آزادی باشند؟ به این جواب بده لطفا
Iran, Islamic Republic of
بچه های این نسل اینها را نمی شناسند. من خودم اینها را از نزدیک می شناسم. اصلا آزادی مسئله شون نیست.
شما الا ماشالله تریبون داخلی وخارجی در اختیار دارید امپراطوری رسانه ای غرب باشماست لطفا اجازه بدید اگر امکان داره صدای تفکرات انقلابی امام از حنجره شیربچه های حزب الله به گوش مردم برسه
میثم صدای ماست
احسنت و آفزین به این قلم نفاق شکن درود بر شیربچه های که از سرچشمه زلال تفکرات مرحوم امام و امام حاضر انقلاب اسلامی به جان خویش و امت روح می نوازند.
Iran, Islamic Republic of
بله تا دلت بخواد شکایت کردن و به دادگاه کشوندن
ولی یادمه به احمدی نژاد جلوی روش فحش میدادن ولی می گفت کاریشون نداشته باشین تو روزنامه ها وسایتها درست و نادرست، نقد و اهانت و تهمت رو قاطی هم میگفتن می گفت اگه بخوایم به همش جواب بدیم وقت نداریم نه اینکه بگم احمدی نژاد ایراد نداشت ولی تواین چیزها صبرش از اقایون بیشتر بود
بعدش هم تریبون دارن پس اقای روحانی این افاضاتشون رو کجا می فرمایند
Iran, Islamic Republic of
به نظرت مسئله استفاده از تریبونهای دولتی برای اهانت به مردم چی ؟! کار درستیه ؟ مثلا:
«بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، کاسب تحریم، کودک صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوء استفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده،‌ عصر حجری، هوچی‌باز، منفی‌باف، یأس‌آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند، انقلابیون نفهم، یک مشت لات»! و... ایا حق شهروندی ،شنیدن اهانت است>؟!
Iran, Islamic Republic of
اقدام خاص ! اگه توقیف دوبار روزنامه 9دی وبستن سایت جهان ونیز 126تذکر به سایتها وروزنامه ها ونیز بستن کانالهای تلگرامی رقبای دولت در انتخابات امسال رو ""خاص ""بدونیم یا نه ! این غیر از 52لقبی است که روحانی سخاوتمندانه به دگراندیشان داده اونها رو روانه جهنم کرده !
Iran, Islamic Republic of
نه اينكه رئيس جمهور در تريبون هاي رسمي به منتقدان توهين نمي كند...
Iran, Islamic Republic of
مغالطه گفتی ومن باز یاد درگیری ذهنی خودم با این واقعیت افتادم که چطوری با مشارکت یکسان مردم در سال۹۲ و۹۶ ُ روستاییان عزیز ُمشارکتشون از ۱۷میلیون سال ۹۲ به ۱۰.۵ در سال ۹۶ رسیده ؟!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
اون بقیه ای که شما میگی مخالفینشون رو نقد نمی کنن بلکه داغ میکنن توهین می کنن به جهنم حواله میدن بزدل و ترسو و بی شناسنامه و بی سواد و غیره خطاب می کنن(توهین های آقای روحانی به منتقدین در این چهارساله بیش از پنجاه مورد است ) شما اصلا ککتون نمی گزه که هیچ کیف هم می کنید مرگ فقط برای همسایه خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
زمان دولت انقلابی و مدیریت جهادی دکتر احمدی نژاد مگر ندید 8 ماه در کف خیابان بد ناسزاها را به او گفتید و 8 سال فتنه گران بدترین دروغ ها و خیانت ها را به او کردند تا حدی که هوادارانشان را بیمار کرده اند ولی آیا او اعتراضی کرد این شما هستید که از این چیزها ندیده اید و برایتان خیلی زیاد است ؟؟؟؟؟