پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آخرین خبرها از گزارش کمیته بررسی حمله تروریستی به مجلس

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 529769
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از تقدیم گزارش کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس به هیئت‌رئیسه پارلمان در آینده نزدیک خبر داد.
آخرین خبرها از گزارش کمیته بررسی حمله تروریستی به مجلس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین اقدامات و برنامه‌های کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس گفت: تاکنون جلسات مکرری با حضور شاهدان عینی، مسئولان حفاظت مجلس و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در این کمیته برگزار شده و در حال حاضر نیز مشغول بررسی مدارک و شواهد هستیم.

وی افزود: طبق توافق اعضای کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس، قرار است گزارشی از حادثه تروریستی مجلس در این کمیته تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شود.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس تأکید کرد: گزارش کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس در حال نهایی شدن است و به زودی تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان می‌شود.

نعمتی درباره چگونگی قرائت شدن و یا قرائت نشدن گزارش حادثه تروریستی مجلس در صحن پارلمان خاطرنشان کرد: این موضوع به تشخیص هیئت‌رئیسه مجلس بستگی دارد.

کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس به ریاست محمد آشوری و با عضویت احمد امیرآبادی، بهروز نعمتی، اعضای هیئت‌رئیسه مجلس و محمد جعفری رئیس حوزه ریاست پارلمان در هیئت‌رئیسه مجلس تشکیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *