پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واعظی: تحریم های جدید به برجام ضربه می زند

یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم
چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 529710
واعظی با بیان اینکه تحریم های جدید به برجام ضربه می زند، گفت: این اقدمات هیچ اثری در داخل ایران ندارد؛ ما یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم.
واعظی: تحریم های جدید به برجام ضربه می زند
به گزارش جهان نيوز؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره تصویب تحریم های جدید علیه ایران در سنای آمریکا گفت:به نظر من رئیس جمهور جدید آمریکا اشتباهاتش خیلی زیاد است، تصمیماتی که می گیرد یکی پس از دیگری به حیثیت خود آمریکا لطمه می زند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ببینید امروز در داخل کشور آمریکا چقدر مشکلات به وجود آمده است. من هیچ رئیس جمهوری را  یاد ندارم که پس از ۳-۲ ماه محبوبیتش اینقدر کاهش یابد.
وی با اشاره به مواضع اعتراضی کشورهای اروپایی در رابطه با خروج آمریکا از سازمان های بین المللی تصریح کرد: علاوه برآنکه اقدامات آمریکا و تحریم های جدید یک بدعهدی و خلاف تعهدات قبلی است و حتما توافق هسته ای را ضربه می زند، اما فکر می کنم که هیچ اثری در داخل ایران ندارد.
واعظی خاطرنشان کرد: ما یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم، امورات خودمان را پیش ببریم. مهم این است که اقداماتی که امروز آمریکا انجام می دهد حتی متحدانش و کشورهای اروپایی علیه این کشور موضع می گیرند.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *