جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اتفاقی عجیب در افتتاحیه لیگ برتر فوتسال

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 529644
دیدار تیم‌های فوتسال فرش‌آرا مشهد و آذرخش بندرعباس در افتتاحیه لیگ برتر فوتسال به دلیل عدم حضور نماینده بندرعباش لغو شد.
اتفاقی عجیب در افتتاحیه لیگ برتر فوتسال

به گزارش جهان نيوز، هفته اول رقابتهای لیگ برتر فوتسال که قرار بو‌د از ‌ساعت 18 میان تیم‌های فرش‌آرا و آذرخش بندرعباس در مشهد برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فوتسال آذرخش در سالن مسابقات لغو شد.
در اتفاقی نادر و عجیب در فوتسال کارت 3 بازیکن آذرخش به نام‌های برمشوری، خیام، قنبرزاده صادر نشده و سازمان لیگ فوتسال مدعی است به دلیل نداشتن تسویه حساب مالی این 3 بازیکن اجازه حضور در زمین را ندارند و به همین دلیل اعضای تیم آذرخش در زمین حاضر نشدند.
بر این اساس با توجه به قانون که اگر تیمی 20 دقیقه قبل از بازی در زمین حاضر نشود توسط کمیته انضباطی بازنده اعلام می‌شود، این دیدار لغو شد و به احتمال فراوان تیم آذرخش بازنده اعلام خواهد شد.
نکته جالب دیگر اینکه قرار بود کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در سالن مسابقات جهت افتتاحیه لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد که تا این لحظه خبری از حضور وی در سالن نیست.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *