چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بازگشت رونالدو به یونایتد خبر سال خواهد بود

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 529608
دیوید ژینولا، ستاره سابق تاتنهام، معتقد است جدایی احتمالی کریس رونالدو از رئال مادرید و بازگشت او به منچستریونایتد می تواند خبر سال باشد.
بازگشت رونالدو به یونایتد خبر سال خواهد بود

به گزارش جهان نيوز، اتهام فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی به رونالدو از سوی دادستانی اسپانیایی، این ستاره پرتغالی را به فکر ترک رئال انداخته و از منچستریونایتد به عنوان محتمل ترین مقصد برای او در صورت ترک سانتیاگو برنابئو نام برده می شود.
 
هرچند گفته می شود ژوزه مورینیو مطمئن نیست که پرداخت مبلغی هنگفت برای این ستاره 32 ساله، چندان منطقی باشد.
 
با این وجود، ژینولا معتقد است که بازگشت رونالدو به منچستریونایتد می تواند توجهات به لیگ برتر را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد.
 
 

 
 
او به تاک اسپورت گفت:" فکر می کنم بازگشت کریس رونالدو به منچستریونایتد می تواند خبر بزرگی باشد. بسیار بسیار جذاب خواهد بود.
 
حتی می تواند باعث توجهات بیشتر به لیگ برتر در همه دنیا شود؛ خیلی ها به این فکر خواهند کرد که وقتی بازیکنی بعد از دو قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ، به لیگ برتر می رود، حتما این رقابت ها مهم است. این می تواند خبر سال باشد."

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *