سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱۱
سرلشکر جعفری:

دولت بدون تفنگ توسط دشمنان تحقیرمی‌شود/ اگر‌ فعالیت‌های‌ سازندگی‌ سپاه نبود تحریم‌ها عرصه را بر دولت و کشور تنگ می‌کرد

ما به اصرار دولت‌ها وارد سازندگی شدیم
سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 529570
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:در شرایطی که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ‌ها و موشک‌هایش نیاز دارد هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند که فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم.
دولت بدون تفنگ توسط دشمنان تحقیرمی‌شود/  اگر‌ فعالیت‌های‌ سازندگی‌ سپاه نبود تحریم‌ها عرصه را بر دولت و کشور تنگ می‌کرد
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از جلسه شورای راهبردی سازندگی سپاه با بیان اینکه خود را مامور به حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن می‌دانیم، گفت: معتقدیم تلاش برای قطع وابستگی معیشت مردم و اقتصاد کشور از بیگانگان یکی از مصادیق اصلی این حفاظت و حراست است.

وی با تاکید براینکه سپاه هرگز متقاضی کار اقتصادی نبوده است، ادامه داد: ما به درخواست دولت‌ها و با اصرار آنها و بدون آنکه حتی دولت‌ها، به بسیاری از تعهدات خود در قبال سپاه عمل کنند، وارد عرصه سازندگی شدیم.

** دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه فعالیت اقتصادی و انتفاعی نمی‌کند، افزود: فعالیت‌های سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و خنثی‌سازی راهبردهای دشمن برای فشار اقتصادی به کشور است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه اگر فعالیت‌های سازندگی سپاه نبود، تحریم‌های ادامه‌دار تاکنون عرصه را بر کشور و دولت تنگ می‌کرد، اضافه کرد: مبنای ما این است که باید ایران را بدون اتکا به بیگانگان بسازیم، همانطور که فازهای مختلف پارس جنوبی و پالایشگاه‌های ستاره خلیج فارس و بسیاری از سدهای عظیم کشور و سدها پروژه دیگر در طول سال‌های اخیر با روحیه جهادی و انقلابی ساخته شد.

وی اظهار داشت: در این راه، از سرزنش‌ها نمی‌هراسیم ممکن است ما را صاحبان تفنگ معرفی کنند، بله صاحب تفنگ که سهل است ما صاحب موشک‌های دشمن‌شکن هستیم و آنها را علیه دشمنان و برای حفاظت از نظام، مردم و امنیت ایران اسلامی به کار می‌گیریم و اعتقادمان این است که دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود. ما معتقدیم بیگانگان فقط به فکر منافع خود و دوشیدن ایران هستند و نتیجه اعتماد به آنها جز سرافکندگی و مواجه شدن با خیانت‌های پی در پی آنان نتیجه دیگری نخواهد داشت.

** هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند

فرمانده سپاه تاکید کرد: در شرایطی که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ‌ها و موشک‌هایش نیاز دارد هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند که فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: ما احساس می‌کنیم که این قبیل اظهارات با هدف ایجاد دوقطبی‌های کاذب، فرافکنی و فرار از عمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم و کشور انجام می‌شود در حالی که این روش‌ها دیگر جواب نخواهد داد اما در عین حال سپاه و بسیج همچنان آماده‌اند به هر شکل ممکن در مسیر سازندگی کشور و بهبود معیشت و کاهش آلام اقتصادی مردم توان خویش را در خدمت دولت و مردم قرار دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف سپاه پاسداران
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چرا مغلطه می کنید؟
روحانی گفت دولت تفنگ نداشته باشه؟
روحانی گفت اقتصاد رو به دست گروه های مسلحی ندید که دیگه نتونه باهاشون رفابت کنه.
اتفاقا سردار هم حرف روحانی رو تایید کرد! .....
یحیی
Iran, Islamic Republic of
آقامهدی چه کسی سپاه راتضعیف می کند کی گفت:چرا روی موشک شعار نوشتند؟چرا شهرهای موشکی رانشان دادند.آیاتضعیف سپاه خدمت به دشمنان ریز ودرشت کشورمثل داعش ،صهیونیسم ورژیم سعودی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
دولت تفنگ داره وزارت دفاع
خودت به اون راه نزن !
منظور روحانی از دولت با تفنگ و اون نیش و کنایه ها که نمیشه با دولت با تفنگ رقابت کرد چی بود؟
حیف حرف!
Iran, Islamic Republic of
سپاه و نیرهای مسلح حکم تفنگ نظام و به تبع دولت رو دارن آی کی یو !!
اگه ایران محکم پای مواضعش وایساده برای اینه که پشتش گرمه
روحانی طعنه زد که سپاه مث یه دولت شده سردار جعفری هم خیلی ظریف جوابشو داد که تو دولت به سپاه نیاز داری!!!
Iran, Islamic Republic of
این قضیه ذخیره های نظام و حسین فریدون ومالامیر ودانیال زاده ودارودسته سرخه ای و...به کیا برمی گرده...
Iran, Islamic Republic of
با وزاری هزار میلیاردی وفرزندان مظلوم بیکار ووارد کننده پوشاک ! کی میتونه رقابت کنه؟!
Iran, Islamic Republic of
اونوقت اگه تهیه غذای قطارهامونو بدیم اتریشی ها! یا واردات پوشاک بچه رو بدیم بعضی دخترهای مظلوم بعضی مسئولین! میتونیم باهاشون رقابت کنیم؟!
ستوده
Iran, Islamic Republic of
اگر عمروبن عاص ها طرف مشاوره حاکمان و کارگزارن هر عصری باشند هم دین و هم دنیای آنها را به ورطه نابودی میکشانند . تا جایی که مردم دوست را دشمن و دشمن را دوست خواهند دید ..... روزگار غریبی است سپاه با آن سابقه درخشان مجاهدت و انقلابی که در صف اول دفاع خالصانه و بی ادعا از اسلام ، م و ردم این مرز و بوم ایستاده دشمن معرفی و آمریکایی ها ، لیبرالها ، سکولارها و حتی منافقین با آن سوابق خصومت و جنایت علیه مردم مظلوم ایران و جهان دوست و گاهی مظلوم معرفی میشوند . چه میکند این کیسه های زر معاویه ها !!!
Romania
پيشنهاد بنده اينه سپاه به صورت قانوني براي دريافت طلب خود از دولت به نهادهاي مسئول شكايت و پيگيري براي وصول طلب هزاران ميلياردي خود از دولت كند تا جناب روحاني به عنوان نماينده قوه بدهكار پاسخگوي مطالبات طلبكاران شود
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اروپا در حال آماده سازی برای سرنگونی بشار اسد هستند و لذا به برخی وعده هایی دادند تا آنها اوضاع مملکت را دو قطبی و متشننج کنند و به سپاه حمله کنند و این نهاد را تضعیف کنند تا به سوریه حمله مستقیم انجام دهند و روسیه بدون این که باور کند ایران حاضر به ایستادگی در این مسئله است هرگز واکنش نشان نمی دهد و لذا بعد این حمله ، حمله گسترده تر و کاملی از سوی ناتو و اسرائیل انجام می شه و تمام زحمات و تلاشهای شهدا و... پایمال میشود لذا بهتر است فکرمان به سمت هدف های مهمتر متمرکز شود وبه کسانی که در اینکار مانع تراشی میکنند هشدار داده شود و در صورت لزوم با قاطعیت برکنار شوند . روسیه بدون ایران در سوریه قدرتی ندارد (البته تا قدرتمندی کامل بشار اسد) و از طرفی نیاز است تا با آمریکا یک برخورد تند و مناسب شود آنها منتظر عکس العمل ما هستند تا قدمهای بعدیشان را بردارند.