جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲
سردار قاسمی

سیلی‌های محکم‌تری برای داعش درنظرگرفته شده

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب: 529535
فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: اگر داعش و هم‌پیمانانش باز هم به دنبال تعرض باشند، قطعا این بار با سیلی‌های محکم‌تری مواجه خواهند شد.
سیلی‌های محکم‌تری برای داعش درنظرگرفته شده
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ «رستم قاسمی» فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست‌های تکفیری داعش اظهار داشت: پاسخ سپاه پاسداران با توجه به توان موشکی و دفاعی موجود در کشور، بسیار کوچک بود و هنوز سیلی‌های بزرگتری برای داعش و هم‌پیمانان داعش در راه است، که اگر آنها بخواهند باز هم تعرضی داشته باشند، در گام‌های بعدی با سیلی‌های محکم‌تری مواجه خواهند شد.
 
وی افزود: ما برای دفاع از جبهه مقاومت همیشه  آماده‌ایم و اسرائیل غاصب نیز باید برای عملکرد و جنایت‌های چندین ساله‌اش پاسخگوی ملت‌های منطقه باشد.
 
سردار قاسمی با بیان اینکه توان موشکی ایران همانطوری که مسئولان کشور همواره عنوان کرده‌اند به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و همه مسئولان عالی‌رتبه کشور اعم از رهبر انقلاب، رئیس جمهور و دیگر مسئولان همگی به این موضوع اعتقاد دارند و این توان باید افزایش یابد.
 
 
وی همچنین در خصوص موضع‌گیری اخیر مقامات سعودی نسبت به ایران گفت: سعودی‌ها طی چند سال گذشته خصومت خود را نسبت به جمهوری اسلامی نشان داده‌اند و حتما اگر بخواهند به این روند ادامه دهند، پاسخ آن را دریافت خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری دفاع مقدس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود
Iran, Islamic Republic of
نشانه های آخرالزمان در باب سقوط این آل پیداست