پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

لشکر نامحسوس توهین به منتقدان دولت

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 529509
جالب است که هیچکس حق نقد ندارد وگرنه مورد توهین قرار می گیرد از مهران مدیری تا نماینده مجلس و امام جمعه هر کسی حرف بزند بلافاصله لشکری نامحسوس توهین و حمله را شروع می کنند .
لشکر نامحسوس توهین به منتقدان دولت
به گزارش جهان نيوز؛ استاد علی‌محمد مودب از شاعران کشورمان درباره مداحی حماسی و عدالتخواهانه دکتر میثم مطیعی در روز عید فطر  یادداشتی نوشت که متن آن را در ادامه می‌خوانید:
شعر امروز را باید در ادامه اشعار قبل مثل شعر ۲۲ بهمن گذشته  شنید و دید
بیان دردهای مردم و  کوله بران و کارگران شلاق خورده و طبعا حرف زدن در مورد بحرانهای اصلی کشور  ...
ما تا امروز خیلی ها را نقد کرده ایم خود بنده در حدی که توانسته ام  از یک اشتباه جزیی در کمیته امداد در مدیریت گذشته  تا عملکرد  قوه قضاییه در مورد کارگران شلاق خورده  و  تا  هزینه کرد گسترده در کاخسازی از حرم امام مستضعفان را نقد کرده ام که الحمدلله آنها  تیم جنگ روانی نداشته اند   که ای کاش داشتند و آن حرفها هم در این سطح شنیده می شد   
این لشکرکشیها و فحاشی ها ظاهرا معنایی جز این ندارد که  بعضی نمی خواهند نصیحتی شنیده شود. شاید ترس دارند از تاثیرش. من روستایی زاده به برکت این انقلاب و نفس امام و به قیمت خون پسر عموهای شهیدم می توانم حرف بزنم و از احدی هم در این فقره حرف نمی شنوم. چرا که خدا از شاعران عهدی گرفته است وانتصروا من بعد ما ظلموا.
سخن شعر اخیر هم با تمام صف اولی هاست  چه کنیم اگر تیمی هست که به مظلوم نمایی احتیاج دارد.برجام  که بی فایده بودنش این روزها برای همه مشخص شده  و همه می دانند که قطعا برای کشور ما خسارت است تا حدی که حامیان دولت هم از ورود رهبری برای لغو آن سخن می گویند و یا آن را به مجلس منتسب می کنند  و البته که  این خسارت تنها متوجه رییس جمهور محترم نیست.طبعا مثلا مجلسی ها هم  با شاهکار تصویب بیست دقیقه ای مقصرند.
 اگر اجازه نقد های محترمانه داده نشود نتیجه اش آن می شود که در روز قدس عده ای به رییس جمهور منتخب گفتند و  غلط  گفتند.
حرف آخرم این است که حتی اگر باران فحش ببارد باز هم  شعر منتظر اجازه نمی ماند و بقول نزارقبانی گنجشکها گذرنامه نمی خواهند . جالب است که هیچکس حق نقد ندارد وگرنه  مورد توهین قرار می گیرد  از مهران مدیری تا نماینده مجلس و امام جمعه هر کسی حرف بزند بلافاصله لشکری نامحسوس توهین و حمله را شروع می کنند .
طبعا کسانیکه غزل روشن و نجیب مهدی جهاندار شاعر دوست داشتنی و محجوب روزگار ما را برنتافتند و اینهمه به این مرد نجیب توهین کردند طبیعی است که امروز این طور به  برادر ارجمندمان دکتر میثم مطیعی حمله کنند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *