جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
معاون اول قوه قضائیه:

همه باید حول محور ولی فقیه و قانون حرکت کنند

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 529478
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم نماز عید فطر گفت: همه باید محور را محور ولی فقیه و قانون قرار دهند. اگر محور این دو باشد، به نظر من همدلی و وحدت به طور کامل انجام می‌شود.
همه باید حول محور ولی فقیه و قانون حرکت کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در حاشیه مراسم نماز عید فطر در سخنانی اظهار کرد: وقتی که وحدت و همدلی باشد بسیاری از شیطنت‌های شیاطین موثر واقع نمی‌شود و از آن طرف، بسیاری از امور به لطف خداوند که همیشه با جماعت است، با همدلی است؛ بهتر و سریع تر و کم هزینه تر انجام می شود.
 
وی تصریح کرد: همه باید محور را، محور ولی فقیه و قانون قرار دهند. اگر محور این دو تا باشد، به نظر من همدلی و وحدت به طور کامل انجام می‌شود.
 
سخنگوی دستگاه قضا در پایان با اشاره به آیه شریفه واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا گفت: این حبل الله، امروز ولی فقیه است. اگر ان شاالله به این حبل الله متصل شوند، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *