جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ذوالفقار مایه‌نگرانی نیروهای آمریکایی در منطقه

سامانه دفاعی سه لایه هم تضمین کاملی برای اسرائیل نیست
دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 529466
رسانه آمریکایی نوشت: سامانه‌های دفاع موشکی سه لایه‌ اسرائیل و «پتریوت» آمریکا نمی‌توانند در حفظ اهداف برابر شلیک موشک‌های خصمانه ضمانت صددرصدی بدهند.
ذوالفقار مایه‌نگرانی نیروهای آمریکایی در منطقه
به گزارش جهان نيوز؛ وبگاه «رادیو فردا» در بخش انگلیسی خود پیرامون شلیک موشک‌های «ذوالفقار» به مواضع تروریست‌های داعش در سوریه و پیامدهای آن نوشت موشک بالستیک ذوالفقار نوع پیشرفته موشک «فاتح-10» است و بر اساس گفته‌های مقام‌های سپاه پاسداران ایران دارای سوخت جامد بوده و دقت هدف گیری آن بسیار بالاتر از موشک‌های «اسکاد» است.
این رسانه نوشت: «دفاع موشکی سه لایه‌ اسرائیل به اضافه سامانه دفاع موشکی «پاتریوت» ایالات متحده که کشورهای عربی در جنوب خلیج فارس را هم پوشش می‌دهد، نمی‌توانند امنیت اهداف در برابر موشک‌های مهاجم را به صورت صددرصدی تضمین کنند.»
بر این اساس، پرسنل نظامی آمریکا در منطقه و در پایگاه‌های خود در قطر، کویت و امارات متحده عربی، بحرین ، عربستان سعودی هچون اسرائیلی‌ها نگرانی مشترک دارند و آن «برد موشک‌های ذوالفقار ایران» است.
این رسانه در خاتمه خواهان اعمال فشار بیشتر تحریم‌ها برای مهار ایران با «حربه توان موشکی» شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *