پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷
در دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب

روحانی:‌ از کسانی که سلاح‌های راهبردی علیه دشمنان بکار می‌گیرند، تشکر می‌کنم

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 529458
رئیس‌جمهور گفت: از کسانی که سلاح‌های راهبردی را برای کشور می‌سازند و از کسانی که این سلاح‌ها را علیه دشمنان بکار می‌گیرند، تشکر می‌کنم.
روحانی:‌ از کسانی که سلاح‌های راهبردی علیه دشمنان بکار می‌گیرند، تشکر می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبرانقلاب  با اشاره به پایان دوران رقابت سیاسی و انتخاباتی، گفت: اکنون باید رقابت تنها برای خدمت به مردم، اجرای قوانین و دستیابی به اهداف بلند ملی وجود داشته باشد و با وحدت و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای رونق تولید و رفع مشکلِ بیکاری تلاش کنیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران، گفت: از همه ملت ایران که روشن و شجاعانه در برابر تروریست‌ها ایستادند و اتحاد ملی را حفظ کردند و همچنین از کسانی که سلاح‌های راهبردی را برای کشور می‌سازند و از کسانی که این سلاح‌ها را علیه دشمنان بکار می‌گیرند، تشکر می‌کنم.

روحانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در پاسخگویی به تروریست‌ها بخش کوچکی از قدرت دفاعی کشور را آشکار ساخت، افزود: نیروهای مسلح، دولت و مردم، همگی پشت سر رهبر انقلاب اسلامی، اتحاد و قدرت ملی را در برابر جهانیان آشکار می‌سازند.

وی با تجلیل از حضور عظیم مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی مردم در روز قدس به مسلمانان و فلسطینیان امید می‌دهد و ثابت می‌کند که پایان کار، پیروزی حق بر باطل خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
Iran, Islamic Republic of
تغییر کلام به نسبت مکان وزمان .
عجب سیاستی!
United Kingdom
بابا سر به سرش نزارید! فقط بگید مچکریم! ببینیم بالاخره برای مردم کار می کند یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
سلاحهای راهبردی موشک ! و سازنده آنها هم همان به کار برنده آنهاست !!!
درود بر شرف سپاه پاسداران عزیز
.....
Iran, Islamic Republic of
چرا به جای موشک گفته سلاحهای راهبردی؟
یونس
Iran, Islamic Republic of
منظورتون همون دولت تفنگدارانه دیگه ؟!
قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروسی که از زیر عباتون بیرون زده ؟
Iran, Islamic Republic of
اینم معلوم نیست اینوریه. اونوریه. یه بار سپاه رو میکوبه. یه بار تشکر میکنه
Iran, Islamic Republic of
یه نظریه جدید هست که میگه : هیچ سخن ثابتی وجود نداره و همه حرفها نسبی هستند و با شرایط زمانی و مکانی و مخاطبین! تغییر میکنند!