پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

همایش ورزشکاران شاخص ایرانی در لندن

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 529427
امروز همایشی در لندن در خصوص ورزش ایران برگزار شد که در نوع خود بسیار جالب و مبتکرانه بود.
همایش ورزشکاران شاخص ایرانی در لندن
به گزارش جهان نيوز به نقل ازخبرآنلاین، سفیر ایران در انگلیس در صفحه رسمی خودش در اینستاگرام نوشت:در این جلسه قهرمانان ملی و ورزشکاران ایرانی در کنار کارشناسان علمی و محققین، ابعاد مختلف فرهنگی، تاریخی و تمدنی ورزش ایران را مورد بررسی قرار دادند.

*از میان قهرمانان ایران، حمید سوریان قهرمان و دارنده مدالهای المپیک و جهانی کشتی فرنگی، مهدی مهدوی‌کیا افتخار فوتبال ملی ایران، منصور بهرامی قهرمان پیش‌کسوتان تنیس جهان که اخیرا در مسابقه رولان گاروس فرانسه به این عنوان دست یافت و برخی دیگر از *ورزشکاران ایران در رشته‌های متنوع در این جلسه حضور داشتند که تجربیات خود را با شرکت کنندگان در میان گذاشتند. 

در این نشست گروه ورزشی باستانی نیز برنامه ورزش زورخانه‌ای را بطور زنده برگزار کرد که بعنوان ورزشی که ترکیبی از قدرت، اخلاق و جوانمردی میباشد، بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

* بنده نیز در این نشست با توجه به جوان بودن جمعیت ایران و استعداد ذاتی مردم ایران در رشد و وتوسعه ورزش، بر تعهد رئیس جمهور و دولت ایران بر فراهم نمودن امکانات بیشتر و بهتر برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای تاکید نمودم. 
به امید روزهای بهتر برای ورزش ایران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *