جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

منصوریان منجی اش را نخواست(عکس)

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 529345
سرمربی استقلال در اولین قدم تمایلی به تمدید قرارداد با بهنام برزای نداشت و این بازیکن به زودی تیم جدید خود را معرفی خواهد کرد.
منصوریان منجی اش را نخواست(عکس)

به گزارش جهان نيوز، بهنام برزای یکی از بازیکنانی است که در فصل گذشته مهره موثری برای استقلال بود و هروقت برای این تیم بازی کرد نمایش خوبی داشت اما به جز این ها او یک بار با گلی که زد علیرضا منصوریان را از خطر اخراج نجات داد.

این بازی مربوط به بازی سپاهان در هفته پانزدهم لیگ شانزدهم می شود، در آن زمان تقریبا همه می دانستند اگر منصوریان شکست بخورد به طور قطع از کار برکنار می شود. در این بازی استقلال خوب بازی می کرد اما با نتیجه یک برصفر از حریفش عقب بود و بازی به ثانیه های پایانی خود نزدیک می شد.
در آن دقایق همه منتظر بودند داور سوت پایان بازی را بزند و شاید در آن لحظات منصوریان هم دست هایش را به نشانه تسلیم بالا برده بود و می دانست دیگر شرایط برای حضورش در استقلال فراهم نیست اما به یک باره گل بهنام برزای ورق را برای او برگرداند. بهنام برزای در این صحنه سانتر دیدنی کاوه رضایی را با ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد و منصوریان با همین گل از هیئت مدیره استقلال رای اعتماد گرفت.
برزای اما حالا نزدیک به در خروجی باشگاه استقلال است و احتمالا با انگیزه می رود که توانایی های خود را ثابت کند و بار دیگر به این تیم برگردد.
 

 


منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *