جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
ماهی:

استقلال خوزستان صاحب ندارد

جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب: 528932
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته گفت: ما بازیکنان استقلال خوزستان در بدترین شرایط ممکن قرار داریم و هیچ‌کس جواب‌مان را نمی‌دهد.
استقلال خوزستان صاحب ندارد

به گزارش جهان نيوز، مصطفی ماهی درباره شرایطش برای فصل آینده گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من و تعدادی از بازیکنان نمی‌دانیم که برای فصل آینده چه شرایطی داریم و این درحالی است که هیچ‌کس در باشگاه جوابگوی ما نیست. اصلاً استقلال خوزستان صاحب ندارد و ما مدیرعامل و دیگر مسئولان تیم را پیدا نمی‌کنیم. بارها تماس گرفتیم، اما هیچ جوابی به ما نداده‌اند و متأسفانه در بدترین وضعیت ممکن قرار داریم.
وی در واکنش به استعفای عبدالله ویسی تأکید کرد: من هم شنیدم که او چنین تصمیمی گرفته است. حالا که این شرایط به وجود آمده پس چرا رضایت‌نامه ما را نمی‌دهند تا برویم؟! همین چند وقت پیش بود که مدیرعامل باشگاه به ما گفت که مقابل الهلال با نهایت قدرت بازی کنید و من شرف ندارم اگر رضایت‌نامه شما را ندهم! حالا که تماس می‌گیریم اصلاً آنها را نمی‌توانیم پیدا کنیم و این وضعیت ناراحت‌کننده است.
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: من بابت سال گذشته فقط 30 درصد از حق و حقوقم را گرفته‌ام و حالا هم با چنین وضعیتی مواجه هستم. وقتی ما تکلیف خودمان را نمی‌دانیم و باشگاه هم صاحب ندارد، پس چرا نمی‌توانیم از این تیم جدا شویم؟! از طرفی فدراسیون فوتبال هم برای ما مشکل‌ساز است و اگر بخواهیم خودمان جدا شویم حکم به محرومیت ما می‌دهند!
ماهی در پایان تصریح کرد: ‌هنوز وعده‌های مسئولان باشگاه را فراموش نکرده‌ایم و مدیرعامل باشگاه که حرف از شرف می‌زد الان جواب ما را نمی‌دهد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *